تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، کاردانو و ریپل

تحلیل ارز دیجیتال‌ بیت کوین
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1122 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، کاردانو و ریپل

بیت کوین و آلت کوین ها در تلاش برای بهبود وضعیت خود هستند. اما ممکن است تلاش آنها در مقاومت های پیش روی خود با شکست مواجه شود. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

در ۷ سپتامبر بیت کوین شاهد نوسان شدیدی بود و از ۵۲,۹۲۰ دلار به ۴۲,۸۴۳ دلار نزول کرد. همانطور که از کندل استیک می توان دید، با افزایش میزان خرید، بیت کوین موفق به بهبود وضعیت خود شد.

نمودار بیت کوین

نمودار بیت کوین

امروز گاوها مانع خرس ها در پایین کشیدن قیمت به زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۴۴,۳۹۱ دلار) شدند. این موضوع حاکی از دفاع قدرتمند گاوها از محدوده میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه و سطح شکست ۴۲,۴۵۱ دلار است.

اگر این محدوده حفظ شود، گاوها برای افزایش قیمت به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۴۸,۲۱۶ دلار) تلاش خواهند کرد.

شاخص RSI زیر ۴۷ قرار دارد و میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه شیب نزولی به خود گرفته است که حاکی از قدرت گیری خرس ها است.

اگر قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه نزول کند، خرس ها برای کاهش قیمت به زیر ۴۲,۴۵۱ دلار تلاش خواهند کرد. درصورتی که موفق شوند، بیت کوین وارد فاز اصلاحی عمیق تری خواهد شد.

تحلیل اتریوم (ETH)

بعد از نزول قیمت اتریوم به زیر ۳,۷۰۵ دلار، میزان فروش افزایش یافت و اتریوم در سراشیبی نزول قرار گرفت.

نمودار اتریوم

نمودار اتریوم

گاوها موفق به متوقف کردن نزول در میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۴۸۶ دلار) نشدند و اتریوم حتی تا حمایت بحرانی ۳۰۰۰ دلار سقوط کرد. از آنجایی که این سطح برای ورود به بازار بسیار جذاب بود، حجم خرید به شدت افزایش یافت و اتریوم وضعیت خود را بهبود بخشید.

با اینکه گاوها موفق به افزایش قیمت به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه شدند، اما در حفظ آن چندان موفق نبوده اند. این موضوع بیانگر فروش توسط خرس ها به هنگام افزایش قیمت است.

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه و شاخص RSI هر دو نزدیک نقطه میانی قرار دارند که بیانگر محدود شدن روند حرکتی اتریوم در روزهای آتی است.

تحلیل کاردانو (ADA)

عدم موفقیت کاردانو در حفظ قیمت خود بالای سطح روانی ۳ دلار، باعث برداشت سود توسط تریدرها شد و از این رو قیمت به شدت کاهش یافت.

نمودار کاردانو

نمودار کاردانو

با نزول به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲.۶۲ دلار) روند نزولی شدت گرفت. این آلت کوین حتی تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۲.۰۳ دلار) سقوط کرد.

اگر گاوها موفق به افزایش قیمت به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه نشوند، خرس ها بار دیگر برای کاهش قیمت به زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه تلاش خواهند کرد.

تحلیل ریپل (XRP)

در ۶ سپتامبر، ریپل موفق شد از مقاومت ۱.۳۵ دلاری پیش روی خود عبور کند. اما این صعود یک دام برای گاوها بود. خرس ها با افزایش بالای حجم فروش قیمت را به زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۰.۹۸ دلار) کاهش دادند.

نمودار ریپل

نمودار ریپل

دم بلند کندل استیک امروز نشان می دهد که گاوها در تلاش برای دفاع از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه هستند. اگر قیمت بالای ۱.۰۵ دلار حفظ شود، گاوها برای افزایش قیمت به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱.۱۸ دلار) تلاش خواهند کرد.

درصورتی که موفق شوند، ریپل بین ۱.۰۵ – ۱.۳۵ دلار در روزهای آتی در نوسان خواهد بود. اما برعکس اگر قیمت به زیر ۱.۰۵ دلار نزول کند، امکان سقوط به میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه افزایش خواهد یافت.

 

همراه ما باشید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx