تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، پالیگان، تتا توکن و کریپتو دات کام کوین

تحلیل ارزهای دیجیتال لایت کوین،‌ اتریوم کلاسیک و پولکادات
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1378 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، پالیگان، تتا توکن و کریپتو دات کام کوین

در صورتی که قیمت بیت کوین بالای سطح ۳۰ هزار دلار حفظ شود، برخی از آلت کوین ها احتمالا شاهد افزایش قیمت خود خواهند بود. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

بیت کوین در تلاش برای افزایش قیمت خود از حمایت ۳۱۰۰۰ دلار است. اما دم بلند کندل استیک امروز نشان می دهد که تقاضا در سطوح بالا وجود ندارد. حالا خرس ها بار دیگر برای کاهش قیمت به زیر حمایت ۳۱۰۰۰ دلار تلاش خواهند کرد.

نمودار بیت کوین

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۳۱۷۴ دلار) شیب نزولی دارد و شاخص RSI در محدوده منفی قرار دارد که نشان دهنده برتری خرس ها است. اگر حمایت ۳۱۰۰۰ دلار شکسته شود، بیت کوین ممکن است تا حمایت بحرانی ۲۸۰۰۰ دلار نزول کند. محدوده ۳۱ – ۲۸ هزار دلار برای بیت کوین بسیار حیاتی است. زیرا اگر این محدوده حمایت شکسته شود، با منفی شدن دیدگاه بازار، می توان انتظار سقوط تا ۲۰۰۰۰ دلار را داشت. اما بر خلاف دیدگاه فوق، اگر قیمت از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۳۴۹۲۵ دلار) افزایش یابد، بیت کوین ممکن است تا ۳۶۶۷۰ دلار صعود کند.

تحلیل پالیگان (MATIC)

در چند روز گذشته پالیگان شاهد اصلاح بوده و قیمت به حمایت قدرتمند ۰.۷۴ – ۰.۶۸ دلار نزول کرده است. انتظار میرود که گاوها با قدرت از این محدوده دفاع کنند.

نمودار پالیگان

با اینکه میانگین های متحرک شیب نزولی دارند اما شاخص RSI در تلاش برای صعود از محدوده اشباع فروش است. این موضوع نشان می دهد که گاوها در حال آماده سازی خود برای آغاز یک روند صعودی هستند. اولین مقاومت پیش روی گاوها در این صعود، میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱ دلار) خواهد بود. اگر قیمت از این سطح کاهش یابد و محدوده حمایتی شکسته شود، روند نزولی ممکن است با سقوط به ۰.۵۴ و ۰.۳۴ دلار ادامه یابد. اما درصورتی که قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه افزایش یابد، پالیگان می تواند تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۱.۲۶ دلار) صعود کند. عبور از این مقاومت مسیر را برای صعود تا ۱.۷۱ دلار هموار خواهد کرد.

تحلیل تتا توکن (THETA)

از زمانی که موفق به صعود تا ۱۵.۸۸ دلار در ۱۶ آوریل شد، تتا توکن روند نزولی داشته است. حالا این آلت کوین از اوج خود به محدوده حمایت ۴.۵۷ – ۳.۸۵ دلار نزول کرده است، که فرصت خوبی برای خرید می تواند باشد.

نمودار تتا توکن

میانگین های متحرک شیب نزولی دارند که بیانگر برتری خرس ها است. اما قرار داشتن شاخص RSI در محدوده اشباع خرید نشان می دهد که امکان معکوس شدن ترند فعلی وجود دارد. اولین مقاومت پیش روی گاوها میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۵.۶۸ دلار) خواهد بود. اگر گاوها موفق به عبور از این مقاومت نشوند، خرس ها بار دیگر برای شکست محدوده حمایت تلاش خواهد کرد.

نزول به زیر سطح ۳.۸۵ دلار بیانگر آغاز یک روند نزولی جدید خواهد بود که ممکن است به سقوط تا ۲.۶۰ دلار ختم شود. اما برعکس، اگر قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه عبور کند، احتمال صعود تا خط روند نزولی وجود دارد. عبور از این مقاومت احتمالا باعث تغییر ترند خواهد شد.

تحلیل کریپتو دات کام کوین (CRO)

کریپتو دات کام کوین در چند روز گذشته در بازه ۰.۱۴ – ۰.۰۸ دلار ترید شده است. قیمت از ۰.۱۳ دلار در ۱۴ جولای کاهش یافت. اما نکته مثبت این موضوع، تلاش گاوها برای توقف اصلاح نزدیک میانگین های متحرک است.

نمودار کریپتو دات کام کوین

میانگین های متحرک مسطح شده اند و شاخص RSI به زیر نقطه میانی نزول کرده است که بیانگر توازن بین عرضه و تقاضا است. اگر قیمت از سطوح فعلی کاهش یابد و به زیر ۰.۱۰ دلار نزول کند، احتمال سقوط به ۰.۰۸ دلار افزایش خواهد یافت. اما برعکس، اگر قیمت از میانگین های متحرک عبور کند، این آلت کوین ممکن است تا محدوده مقاومت ۰.۱۳ – ۰.۱۴ دلار صعود کند. انتظار می رود که خرس ها با قدرت از این سطح دفاع کنند. در صورتی که قیمت از این محدوده مقاومت کاهش یابد، انتظار می رود این آلت کوین روزهای بیشتری را در این بازه فشرده سپری کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx