تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، کاردانو، آوالانچ و کازماس

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، کاردانو و بایننس کوین
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1345 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، کاردانو، آوالانچ و کازماس

بیت کوین بالاخره موفق به عبور از مقاومت روانی ۵۰۰۰۰ دلار شد. با این صعود حالا می توان انتظار افزایش هر چه بیشتر قیمت آلت کوین ها را داشت. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

در ۱۹ آگوست قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۴۵۰۴۹ دلار) افزایش یافت. روز بعد گاوها موفق به شکست مقاومت ۴۸۱۴۴ دلاری پیش روی خود شدند. حالا نیز خرس ها موفق به مانع از پیشروی بیت کوین به مقاومت روانی ۵۰۰۰۰ دلار نشدند.

نمودار بیت کوین

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه شیب صعودی دارد و شاخص RSI در محدوده مثبت قرار دارد که نشان دهنده برتری گاوها است. حالا در این شرایط می توان انتظار صعود قیمت را تا ۵۸۰۰۰ دلار داشت. اما برخلاف دیدگاه فوق، اگر خرس ها موفق به کاهش قیمت به زیر ۴۸۱۴۴ دلار شوند، بیت کوین ممکن است تا میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه (۴۵۸۱۶ دلار) سقوط کند. اگر این سطح نیز شکسته شود، خرس ها قدرت بیشتری خواهند گرفت.

تحلیل کاردانو (ADA)

کاردانو در یک روند صعودی قدرتمند قرار گرفته است. در ۲۰ آگوست گاوها قیمت را به ۲.۴۷ دلار افزایش دادند. بررسی کندل استیک کاردانو نشان دهنده عدم قاطعیت بین گاوها و خرس ها در ۲۱ آگوست است.

نمودار کاردانو

سرانجام این عدم قاطعیت به صعود این آلت کوین ختم شد و گاوها موفق به افزایش هر چه بیشتر قیمت شدند. حالا می توان انتظار صعود کاردانو را به ۳ دلار داشت. با این حال خرس ها به این راحتی تسلیم نخواهند شد. آنها برای کاهش قیمت به زیر ۲.۳۶ دلار و به دام انداختن گاوها تلاش خواهند کرد. اگر موفق شوند، قیمت ممکن است تا ۲.۲۰ دلار اصلاح شود.

تحلیل آوالانچ (AVAX)

آوالانچ از سطح ۱۸.۴۱ دلار در ۱۷ آگوست به ۵۰.۲۷ دلار در ۲۱ آگوست صعود کرد، که حاکی از افزایش ۱۷۳ درصدی قیمت این رمزارز در بازه کوتاهی است.

نمودار آوالانچ

در این صعود چشمگیر، شاخص RSI به بالای ۹۲ صعود کرده است که نشان می دهد روند صعودی در کوتاه مدت ممکن است بسیار طولانی شده باشد. دم بلند کندل استیک در ۲۱ آگوست نشان می دهد که خرس ها در حال دفاع از مقاومت روانی ۵۰ دلار هستند. اگر قیمت از این مقاومت عبور کند، می توان انتظار صعود آوالانچ را تا ۶۰.۳۰ دلار داشت. اما برعکس، درصورتی که قیمت از سطوح کنونی کاهش یابد، این آلت کوین ممکن است تا حمایت ۴۰ دلار نزول کند. درصورتی که این حمایت شکسته شود، می توان انتظار سقوط AVAX را تا ۳۸.۰۹ و سپس ۳۴.۳۴ دلار داشت.

تحلیل کازماس (ATOM)

از اواخر ماه مه کازماس در بازه بلند ۸.۵۱ – ۱۷.۵۶ دلار ترید شده است. در ۱۸ آگوست، قیمت از مقاومت این بازه عبور کرد. با این عبور حالا مسیر برای صعود تا ۲۶.۶۱ دلار هموار شده است.

نمودار کازماس

با این حال، دم بلند کندل استیک امروز و قرار داشتن شاخص RSI بالای ۹۳ نشان می دهد روند صعودی ممکن است در کوتاه مدت بسیار طولانی شده باشد. این موضوع می تواند باعث فروش برای کسب سود و در نتیجه اصلاح کازماس شود. درصورتی که گاوها با قدرت به روند خود ادامه بدهند، عبور قیمت از ۲۶.۶۱ دلار، مسیر را برای صعود به ۲۸ و سپس ۳۰ دلار هموار خواهد کرد. در طرف مقابل، خرس ها برای نزولی کردن روند حرکتی نیاز خواهند داشت که قیمت را به زیر ۱۷ دلار کاهش بدهند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx