تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین کش، کازماس و دش

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین کش، کازماس و دش
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1239 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین کش، کازماس و دش

با اینکه خرس ها در روزهای اخیر بر بازار ارزهای دیجیتال مسلط بوده اند، اما برخی از آلت کوین ها موفق شده اند با حفظ حمایت خود شانس صعود خود را افزایش بدهند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

بیت کوین کش (BCH)

با اینکه نمودار ۴ ساعته بیت کوین کش تغییرات چندانی را نشان نمی دهد،‌ اما این آلت کوین ۲۳.۸٪ از ارزش خود را در ۴ روز گذشته از دست داده است. روز گذشته با دفاع از میانگین ۵۴۶ دلار، این آلت کوین موفق به افزایش قیمت شد. در طول یک ماه گذشته نرخ بازگشت سرمایه ۳۰.۹۱٪ کاهش یافته و قیمت هم در همین بازه زمانی ۲۰.۸٪ نزول کرده است.

نمودار بیت کوین کش

حجم معاملات بیت کوین کش در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲۱٪ افزایش یافت. این موضوع نشان می دهد که شاخص RSI از محدوده فروش بیش از حد خارج شده و فشار فروش کاهش یافته است. با این وجود نوسانگر عالی حاکی از روند نزولی است. در شرایط نزولی در صورتی که سطح حمایت ۵۴۶ دلاری شکسته شود، می توان انتظار نزول تا ۵۰۱ دلار را داشت.

کازماس (ATOM)

کازماس که جایگاه ۴۱ را در میان پروژه های برتر از لحاظ ارزش بازار به خود اختصاص داده است، در ۲۴ ساعت گذشته ۴.۵۲٪ از ارزش خود را از دست داده است. حجم معاملات این آلت کوین نیز با کاهشی ۱۳.۳ درصدی رو به رو بوده است.

نمودار کازموس

شاخص جریان پول چایکین نیز بیانگر خروج سرمایه از کازماس است. میانگین واگرایی همگرایی بیانگر واگرایی منفی و ضعیف شدن روند حرکتی این رمزارز است. به مدت یک هفته، کازماس بین حمایت ۱۱ دلار و مقاومت ۱۷.۲ دلار قرار گرفته و هیچ یک از این سطوح شکسته نشده اند. با این حال، در روندهای نزولی شدید می توان انتظار سقوط قیمت تا ۸.۷ دلار را داشت.

تحلیل دش (DASH)

در روزهای اخیر دش در بازه ۱۵۳ – ۱۷۹ دلار قرار گرفته، ولی بیشتر نزدیک به سطح حمایت بازه ترید شده است. پس از کاهشی ۱۵ درصدی در ارزش خود، حالا کندل استیک های سبز در نمودار مشاهده می شود.

نمودار دش

با افزایشی ۱.۵۸ درصدی در حجم معاملات، شاخص RSI از محدوده فروش بیش از حد خارج شده است. در حال حاضر این شاخص بالای ۴۱ قرار دارد که حاکی از کاهش فشار فروش است. اما همچنان بیانگر روندی نزولی است. میانگین واگرایی همگرایی نیز همچنان بیانگر واگرایی منفی است. با این حال وجود کندل استیک های سبز بیانگر تلاش گاوها برای افزایش قیمت این آلت کوین است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx