تحلیل ارزهای دیجیتال‌ کاردانو، نم و سوشی سواپ

  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏ یک دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1515 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ کاردانو، نم و سوشی سواپ

علیرغم اینکه معیارهای درون زنجیره ای حاکی از نزول کوتاه مدت این آلت کوین ها می باشد، اما در واقع روند حرکتی این ارزها بیشتر تحت تاثیر ارزهای پیشرو بازار یعنی بیت کوین و اتریوم خواهد بود. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل کاردانو (ADA)

کاردانو موفق به حفظ جایگاه خود به عنوان سومین رمزارز برتر با سرمایه بازاری در حدود ۴۰ میلیون دلار شده است. این ارز همچنین با رشد ۲۳ درصدی خود در هفته گذشته یکی از بهترین عملکردها را در بین رمزارزهای برتر داشته است.

نمودار کاردانو

در حال حاضر، روند صعودی این ارز ادامه دارد و شاخص پارابولیک سار، روند صعودی کاردانو را تایید می کند. شاخص RSI در محدوده اشباع خرید قرار دارد ولی یک واگرایی نزولی در این شاخص مشاهده شده است. از آنجایی که ارزهای پیشرو بازار امروز روند صعودی داشته اند، حتی در صورت نزول کاردانو، این موضوع می تواند به رشد کاردانو کمک کند.

تحلیل نم (XEM)

رمزارز نم نیز یکی از نمونه ارزهایی بوده که در بازار آرام اخیر ارزهای دیجیتال حتی بعد از رشد ۴۰ درصدی خود در یک هفته، روند صعودی مناسبی داشته است.

نمودار نم

شاخص RSI در محدوده اشباع خرید قرار دارد و نشان می دهد که این ارز ممکن است روندی نزولی به خود بگیرد. درصورتی که روند این ارز نزولی شود، بازه حمایتی نم سطح ۰.۷ دلاری خواهد بود. انتظار می رود که در صورت اصلاح، این ارز به سرعت روند صعودی خود را ادامه بدهد.

تحلیل سوشی سواپ (SUSHI)

در حال حاضر، در زمان نگارش این مطلب، سوشی سواپ وضعیتی نزولی دارد و شاهد کاهشی ۵ درصدی در ارزش خود بوده است. علیرغم اینکه این ارز موفق شد از بازه حمایتی ۱۷.۲۴ دلاری عبور کند، حجم معامله پایین و خرید ناکافی احتمال صعود این ارز را به سمت بالاترین سطح خود در روزهای آتی کاهش داده است.

نمودار سوشی سواپ

شاخص MACD شیب نزولی دارد اما شاخص CMF بالای نقطه میانی قرار دارد که بیانگر افزایش سرمایه ورودی است. با این اوصاف، می توان انتظار داشت که سوشی خود را بالای سطح حمایتی فعلی حفظ کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏ یک دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
غلامحسین
غلامحسین
3 سال ها قبل

ممنون از توزیحاتتون

تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

1
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx