تحلیل ارزهای دیجیتال‌ کاردانو، کازماس و دش

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، ریپل و دوج کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1320 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ کاردانو، کازماس و دش

به لطف افزایش نوسانات در قیمت بیت کوین در چند روز گذشته، آلت کوین ها موفق به بهبود شرایط خود نشده اند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل کاردانو (ADA)

کاردانو در روز گذشته با کاهشی ۷ درصدی در سطح حمایت هفته گذشته خود یعنی ۱.۲۳ دلار معامله می شد. اما این آلت کوین موفق شده اندکی وضعیت خود را بهتر کند.

نمودار کاردانو

نمودار کاردانو

نوسانگر عالی نیز حاکی از ضعیف شدن قدرت خرس ها است، که نشان می دهد کاردانو می تواند شرایط بهتری را برای خود رقم بزند. اندیکاتور باند بولینگر نیز در زمان نگارش مطلب فشرده شده است. از تاریخ ۲۴ ژوئن فشار خرید رو به کاهش بوده است. اما شاخص RSI حاکی از برتری خرس ها در بازار کاردانو است.

تحلیل کازماس (ATOM)

در هفته اول ماه ژوئن وضعیت حرکتی کازماس تغییرات چندانی را در پی نداشت. اما در اواسط این ماه، این آلت کوین شروع به از دست دادن ارزش خود کرد. با شکست سطح حمایت ۹.۲۳ دلار در ۲۱ ژوئن، این آلت کوین زیر این حمایت قرار گرفته بود.

نمودار کازموس

نمودار کازماس

اما امروز این رمزارز موفق شد دوباره حمایت فوق را پس بگیرد. با این وجود شاخص MACD بیانگر یک واگرایی منفی است. اندیکاتور باند بولینگر نیز در دو روز گذشته ثابت بوده است که بیانگر یکنواختی در نوسانات است. شاخص RSI نیز همچنان نشان دهنده برتری خرس ها در مقایسه با گاوها است.

تحلیل دش (DASH)

دش نیز در این ماه همانند بسیاری از آلت کوین ها حرکتی افقی شکل و گاها نزولی شکل داشته است. این آلت کوین بعد از از دست دادن حمایت کلیدی ۱۳۵ دلاری خود، در حال حاضر در سطح ۱۲۴ دلار معامله می شود.

نمودار دش

نمودار دش

اندیکاتور پارابولیک سار حاکی از تداوم روند نزولی برای دش است. باند بولینگر نیز باریک باقی مانده که نشان دهنده عدم وجود تغییرات محسوس در روند حرکتی این آلت کوین است. شاخص جریان پول چایکین نیز در ۲۴ ساعت گذشته شاهد کاهش محسوسی بوده است که بیانگر افزایش خروج سرمایه از بازار دش است.

 

همراه ما باشید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx