تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، بایننس کوین، پولکادات و لایت کوین

تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، بایننس کوین، پولکادات و لایت کوین
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2442 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، بایننس کوین، پولکادات و لایت کوین

بیشتر آلت کوین ها از شب گذشته موفق به بهبود نسبی وضعیت خود شده اند که می تواند نشانه ای از پایان یافتن اصلاح باشد. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل اتریوم (ETH)

در چند روز گذشته اتریوم با فشار فروش خرس ها دست و پنجه نرم کرده بود اما از شب گذشته موفق شد وضعیت خود را کمی بهبود ببخشد.

نمودار روزانه اتریوم

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۵۵۸ دلار)‌ مسطح شده و شاخص RSI نزدیک نقطه میانی قرار دارد که نشان دهنده توازن قدرت بین خرس ها و گاوها هستند. بنابراین حرکت در جهت صعودی و سقوطی برای این آلت کوین وجود دارد. درصورتی که خرس ها موفق به کاهش قیمت اتریوم به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه شوند، این ارز ممکن است تا ۴۸۸ دلار سقوط کند که فاصله چندانی با میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۴۹۱ دلار) ندارد. اما در صورتی که گاوها قیمت این رمزارز را از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه افزایش بدهند، اتریوم ممکن است تا بازه مقاومتی پیش روی خود ۶۲۲.۸ دلار صعود کند.

تحلیل بایننس کوین (BNB)

در ۹ دسامبر گاوها برای افزایش قیمت بایننس کوین تلاش کردند اما چندان موفق نبودند و در نهایت این ارز در بازه ۲۸.۳۸ دلاری بسته شد.

نمودار روزانه بایننس کوین

با اینکه بایننس کوین موفق به بهبود نسبی وضعیت خود شده،‌ اما نزولی بودن شیب میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه و قرار داشتن شاخص RSI زیر ۴۱ نشان می دهد که همچنان خرس ها دست بالا را دارند. درصورتی که خرس ها موفق به کاهش قیمت این آلت کوین به زیر ۲۵.۶۶ دلار شوند، بایننس کوین ممکن است تا ۲۲ و سپس ۱۸ دلار سقوط کند. اما درصورت عبور بایننس کوین از سطح حمایت بحرانی ۲۵.۶۶ دلاری، این ارز در روزهای آتی در بازه ۲۵.۶۶ – ۳۲ دلار معامله خواهد شد.

تحلیل پولکادات (DOT)

در ۹ دسامبر پولکادات موفق به افزایش قیمت خود از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۴.۷۳ دلار) شد اما گاوها موفق به ادامه روند صعودی تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۴.۹۷ دلار) نشدند که نشان می دهد خرس ها با افزایش قیمت دست به فروش می زنند.

نمودار روزانه پولکادات

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه شیب نزولی دارد و شاخص RSI در محدوده منفی قرار دارد که نشان می دهند همچنان برتری از آن خرس ها است. درصورتی که این ارز موفق به صعود و عبور از خط روند نزولی شود، گاوها کنترل شرایط را به دست خواهند گرفت. اما درصورت نزول به زیر ۴.۴۳ دلار می توان انتظار سقوط هر چه بیشتر تا بازه های حمایتی ۳.۸۰ و ۳.۵۰ دلاری را داشت.

تحلیل لایت کوین (LTC)

افزایش قیمت لایت کوین در ۹ دسامبر تنها به مدت یک روز ادامه داشت و در ۱۰ دسامبر این ارز دوباره نزول کرد. این موضوع نشان می دهد که خرس ها به هنگام افزایش قیمت ها هر چند جزئی، دست به فروش می زنند.

نمودار روزانه لایت کوین

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه شیب نزولی دارد و شاخص RSI در محدوده منفی قرار دارد که نشان می دهند خرس ها دست بالا را دارند. درصورتی که گاوها موفق به افزایش و عبور قیمت لایت کوین از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۷۸ دلار) بشوند،‌ این ارز قدرت خواهد گرفت و به روند صعودی خود ادامه خواهد داد. اما درصورت نزول به زیر این میانگین، می توان انتظار سقوط تا سطح حمایتی ۶۴.۴ دلاری را داشت.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx