حجم معاملات در صرافی بایننس به بالاترین سطح خود رسیده است!

انتشار 4 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

حجم معاملات در صرافی بایننس به بالاترین سطح خود رسیده است! با نزدیک شدن بیت کوین به بالاترین سطح خود یعنی 19891 دلار که در نوامبر سال 2017 ثبت شد، حالا حجم معاملات در صرافی بایننس نیز با افزایشی 37 میلیارد دلاری در 24 ساعت گذشته به رقم جدیدی رسیده است. براساس اطلاعات منتشر شده […]

حجم معاملات در صرافی بایننس به بالاترین سطح خود رسیده است!

حجم معاملات در صرافی بایننس به بالاترین سطح خود رسیده است!

با نزدیک شدن بیت کوین به بالاترین سطح خود یعنی 19891 دلار که در نوامبر سال 2017 ثبت شد، حالا حجم معاملات در صرافی بایننس نیز با افزایشی 37 میلیارد دلاری در 24 ساعت گذشته به رقم جدیدی رسیده است.

براساس اطلاعات منتشر شده توسط وب سایت CoinMarketCap، حجم معاملات روزانه بایننس اکنون به 37،291،444،117 دلار رسیده است که در طی 24 ساعت گذشته 40.5٪ افزایش یافته است. هفته گذشته، این سایت تجزیه و تحلیل، افزایشی 25 میلیارد دلاری در حجم معاملات این صرافی گزارش کرده بود.

علاوه بر این، طبق اعلام سایت تجزیه و تحلیل رمزارزها Glassnode، نرخ سود معاملات آتی بیت کوین در صرافی بایننس به بالاترین رقم خود یعنی 1.17 میلیارد دلار رسید.

دلیل افزایش حجم معاملاتی در صرافی بایننس روند صعودی ارزهای دیجیتال می باشد. در حال حاضر، در زمان نگارش این مطلب، بیت کوین در بازه 18950 دلاری معامله می شود. این ارز دیجیتال روز گذشته موفق شد وارد کانال 19 هزار دلاری شود، اما در حفظ قیمت خود موفق نبود. اتریوم نیز در حال حاضر در قیمت 595 دلاری معامله می شود که حاکی از رشدی 25 درصدی در مقایسه با هفته گذشته است. ریپل نیز به بالاترین سطح خود در سال جاری به قیمت 0.73 دلاری رسید که حاکی از رشد 100 درصدی در طی یک هفته است.

افزایش حجم معاملات در این صرافی در حال رخ می دهد که این صرافی به کاربران آمریکایی خود 14 روز فرصت داده تا نسبت به بستن حساب های خود اقدام کنند. طبق بیانیه این صرافی درصورتی که کاربران ایالات متحده تا قبل از مدت زمان تعیین شده وجوه خود را برداشت نکنند، حساب های آنها قفل خواهد شد.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx