رابرت کیوساکی، نویسنده پدر پولدار، پدر بی پول، از ممنوعیت رمزارزها در چین پرده برداشت

انتشار 3 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

رابرت کیوساکی، نویسنده پدر پولدار، پدر بی پول، از ممنوعیت رمزارزها در چین پرده برداشت رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki)، نویسنده کتاب پرفروش پدر پولدار، پدر بی پول، با انتشار توییتی انگیزه واقعی دولت چین از ممنوعیت بیت کوین و رمزارزها را افشا کرد. همانطور که در ارزینجا خواندید، روز گذشته، 24 سپتامبر، بانک خلق چین […]

رابرت کیوساکی، نویسنده پدر پولدار، پدر بی پول، از ممنوعیت رمزارزها در چین پرده برداشت

رابرت کیوساکی، نویسنده پدر پولدار، پدر بی پول، از ممنوعیت رمزارزها در چین پرده برداشت

رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki)، نویسنده کتاب پرفروش پدر پولدار، پدر بی پول، با انتشار توییتی انگیزه واقعی دولت چین از ممنوعیت بیت کوین و رمزارزها را افشا کرد.

همانطور که در ارزینجا خواندید، روز گذشته، 24 سپتامبر، بانک خلق چین با انتشار بیانیه ای به طور رسمی ممنوعیت هرگونه معاملات با ارزهای دیجیتال را اعلام کرد.

به دنبال انتشار این خبر و وارد شدن شوک به بازار، بسیاری از رمزارزها شاهد نزول شدید بودند. به عنوان مثال، بیت کوین و اتریوم به ترتیب به 40 هزار دلار و زیر 3 هزار دلار نزول کردند.

دولت چین اعلام کرد این تصمیم را به دلیل خطرات رمزارزها و همچنین جلوگیری از خروج سرمایه از این کشور اتخاذ کرده است. اما کیوساکی باور دارد دولت چین به دنبال پیشبرد اهداف خود است.

به اعتقاد رابرت کیوساکی،‌ چین قصد دارد با ممنوعیت ارزهای دیجیتال به طور کامل، زمینه را برای راه اندازی ارز دیجیتال ملی (CBDC) خود که تحت عنوان ” پرداخت الکترونیک ارز دیجیتال” (DCEP) یا یوان دیجیتال شناخته می شود،‌ آماده کند. وی در این خصوص گفت:

چین ممنوعیت ارزهای دیجیتال را اعلام کرد. معنی این تصمیم چیست؟ به این معنی است که چین به دنبال راه اندازی ارز کریپتو دولتی خود است. اگر ایالات متحده نیز چنین تصمیمی بگیرد،‌ بیت کوین ممنوع اعلام خواهد شد. دولت ایالات متحده نیز مانند دولت چین متمرکز خواهد شد. کمونیسم امریکایی آغاز خواهد شد و آزادی ما به پایان خواهد رسید.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx