نقشه راه استلار برای سال 2022 منتشر شد

انتشار 3 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

نقشه راه استلار برای سال 2022 منتشر شد سازمان غیرانتفاعی بنیاد توسعه استلار (SDF) نقشه راه این پروژه را برای سال جاری میلادی اعلام کرده است. در این نقشه راه جدید، این بنیاد بر سه موضوع متمرکز خواهد شد. سازمان SDF با مرور اتفاقات سال گذشته اعلام کرده سال 2021 مسیر حرکتی استلار در سال […]

نقشه راه استلار برای سال 2022 منتشر شد

نقشه راه استلار برای سال 2022 منتشر شد

سازمان غیرانتفاعی بنیاد توسعه استلار (SDF) نقشه راه این پروژه را برای سال جاری میلادی اعلام کرده است. در این نقشه راه جدید، این بنیاد بر سه موضوع متمرکز خواهد شد.

سازمان SDF با مرور اتفاقات سال گذشته اعلام کرده سال 2021 مسیر حرکتی استلار در سال جدید را مشخص کرده است. براساس این نقشه راه جدید، محور اصلی SDF استقرار قراردادهای هوشمند در بستر استلار خواهد بود.

تومر ولر (Tomer Weller)، معاون استراتژی فنی استلار، در این خصوص گفت:

ما دیفای را در بستر استلار به سطح جدیدی ارتقا خواهیم داد. قراردادهای هوشمند موانع ورود را کاهش خواهد داد و به توسعه ‌دهندگان این امکان را می ‌دهد تا بدون تغییر پروتکل، عملکردی جدید را ایجاد کنند.

با استقرار قراردادهای هوشمند در بلاکچین استلار، XLM به جمع دیگر پروژه های با این قابلیت همچون اتریوم، پولکادات، کاردانو و کازموس خواهد پیوست.

همانطور که می دانید قراردادهای هوشمند معمولاً برای اجرای خودکار توافق ها بدون نیاز به واسطه و اتلاف وقت استفاده می ‌شوند.

لازم به ذکر است که قابلیت AMM دیفای در سال 2021 در دسترس قرار گرفت. بنابراین، دیفای برای استلار موضوع کاملاً جدیدی نیست. با این حال، XLM قصد دارد با ارائه دسترسی مستقیم به یک شبکه جهانی مانند مانی گرم (MoneyGram)، قابلیت دیفای را در اکوسیستم خود گسترش بدهد.

اگر به یاد داشته باشید، در سال 2021، غول پرداخت جهانی مانی گرم همکاری خود را با استلار اعلام کرد. و بدین ترتیب، خدمات تبدیل ارز دیجیتال به ارز فیات را ایجاد کرد.

تومر ولر با ارائه جزییات بیشتر در این زمینه افزود:

ما در حال بررسی گزینه ‌های مختلفی برای زبان‌ های قراردادهای هوشمند و ماشین ‌های مجازی هستیم. ملاحظات اصلی ما در این مسیر ایمنی، مقیاس پذیری، و دسترسی عادلانه خواهند بود.

در خصوص تاریخ راه اندازی، ولر گفت:

ما در نظر داریم تا پایان سال 2022 یک شبکه آزمایشی با ویژگی‌ های کامل راه اندازی کنیم. در نهایت، اکوسیستم تصمیم خواهد گرفت که چه زمانی قراردادهای هوشمند فعال شوند.

سه محور استراتژیک نقشه راه

بنیاد توسعه استلار همچنین اعلام کرده که نقشه راهش حول سه محور استراتژیک بنا شده است:

  • افزایش مقیاس پذیری و نوآوری شبکه
  • فعال سازی مشارکت بیشتر در شبکه
  • مطالبه و ترویج تنوع و فراگیری با انجام تحقیقات لازم

 

نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند. و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx