کردیبل:رفتار سالم قیمتی بیت‌کوین سیگنال ۵۰،۰۰۰ دلار را صادر می‌کند

  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 908 نفر

رفتار سالم قیمتی بیت‌کوین سیگنال ۵۰،۰۰۰ دلار را صادر می‌کند

یک استراتژیست و معامله گر ارزهای دیجیتال به نام کردیبل که طرفداران بسیاری دارد گفت اصلاح اخیر بیت کوین به زیر ۴۰،۰۰۰ دلار زمینه را برای افزایش قیمت بیت کوین به ۵۰،۰۰۰ دلار در هفته های آینده فراهم کرده است.

کریدبل (Credible)، یک تحلیلگر ناشناس، به ۳۱۲،۹۰۰ دنبال کننده توییتر خود گفت ریجکت شدن بیت کوین در ۴۵،۰۶۹ دلار در ۲ مارس نشان می دهد که بیت کوین اکنون در داخل یک الگوی مثلث معامله می شود و در حال ساختن یک کف قیمتی است.

«عمق این بازگشت به این معنی است که اگر این ساختار مثلثی باشد، موج B ما احتمالاً از قبل کامل شده است. تقاضای روزانه BLUE در ۳۸،۰۰۰ دلار همچنان کلید معتبر بودن این ایده است.

به گفته Credible، تئوری صعودی او بر اساس ساختار بازار بیت‌کوین است که از سپتامبر تا اکتبر ۲۰۲۰ زیر ۱۰،۰۰۰ دلار معامله شد. این استراتژیست ارزهای دیجیتال می‌گوید که الگوی مثلثی که در آن زمان شکل گرفت، قبل از صعود عظیم بیت‌کوین از ۱۰،۰۰۰ دلار به ۶۰۰۰۰ دلار بود.

آخرین بخش ساختار اصلاحی ما که قبل از موج سوم از ۱۰،۰۰۰ دلار به ۶۰،۰۰۰ دلار بود یک مثلث بود و خیلی خوب است که در اینجا چیزی شبیه به آن را ببینیم و این جا سطحی برای بیت‌کوین در نظر گرفته شود. به یاد داشته باشید که یک کف قیمتی طولانی‌تر از نظر زمانی معمولاً منجر به یک جهش قوی‌تر می‌شود. پولبک بیت کوین به ۳۸۰۰۰ تا ۴۲۰۰۰ دلار برای رونهد قیمتی آن سالم است.

در حالی که Credible انتظار دارد بیت کوین در روزهای آینده به تثبیت خود ادامه دهد، او تاکید کرد که حرکت اخیر بیت کوین به بالای ۴۴،۷۰۰ دلار به طور قابل توجهی احتمال شکست حمایت ۳۰،۰۰۰ دلار را کاهش داده است.

“یک نگاه عمیق تر به بیت‌کوین در این مرحله از رشد قیمتی بیت‌کوین الزامی است و نشان می دهد که احتمال اینکه ۲۹،۰۰۰ تا ۳۲،۰۰۰ دلار را ببینیم بسیار کم است. اکنون ما فقط باید به دنبال بسته شدن کندل ماهانه بالای ۴۶،۸۰۰ دلار باشیم تا بتوانیم با قاطعیت سناریو گفته شده را در نظر بگیریم.

سلب مسئولیت: نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx