با نزول به زیر 48,000 دلار، حمایت بعدی بیت کوین چه سطحی خواهد بود؟

انتشار 3 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

با نزول به زیر 48,000 دلار، حمایت بعدی بیت کوین چه سطحی خواهد بود؟ بیت کوین در تداوم روند نزولی اخیر خود به زیر بازه 48 هزار دلار نزول کرده است. حالا سطح حمایتی بعدی این رمزارز چه خواهد بود؟ تحلیلگران پاسخ می دهند. با تداوم سیر نزولی چند وقت اخیر BTC، صحبت ها در […]

با نزول به زیر 48,000 دلار، حمایت بعدی بیت کوین چه سطحی خواهد بود؟

با نزول به زیر 48,000 دلار، حمایت بعدی بیت کوین چه سطحی خواهد بود؟

بیت کوین در تداوم روند نزولی اخیر خود به زیر بازه 48 هزار دلار نزول کرده است. حالا سطح حمایتی بعدی این رمزارز چه خواهد بود؟ تحلیلگران پاسخ می دهند.

با تداوم سیر نزولی چند وقت اخیر BTC، صحبت ها در خصوص سطح حمایتی بعدی این رمزارز افزایش یافته است. برخی از تحلیلگران پیش بینی می کنند که قبل از باز پس گیری کنترل توسط گاوها، بیت کوین احتمالا تا 44,000 و حتی 40,600 دلار اصلاح خواهد شد.

نمودار یک ساعتی BTC

نمودار یک ساعته BTC

بعد از عدم موفقیت در باز پس گیری سطح 51 هزار دلار، روند نزولی BTC شدت گرفته است که به اعتقاد تحلیلگران کاملا قابل پیش بینی بود. مایکل ون ده پوپه (Michaël van de Poppe)، تریدر و تحلیلگر شناخته شده بازار، احتمال می دهد که در صورت تداوم روند نزولی، سطح 44,000 دلار کف مناسبی برای BTC خواهد بود. او در این خصوص گفت:

در این مرحله، سطح 51,000 دلار، یک محدوده مقاومتی حیاتی است. محدوده حمایتی که باید مراقبش بود بازه 42,500 – 44,000 دلار خواهد بود. حتی می توان شاهد دوباره نزول به سطح 40,600 دلار نیز باشیم.

با این حال، اسکات ملکر (Scott Melker) به این موضوع اشاره کرده که با توجه به خروج شاخص RSI از محدوده اشباع خرید، بیت کوین می تواند روند صعودی به خود بگیرد. بررسی سطوح خرید و فروش در صرافی بایننس سطح 47,000 را به عنوان نزدیک ترین حمایت BTC نشان می دهد.

سطح خرید و فروش BTC

سطح خرید و فروش BTC

توقف آلت کوین ها

در پیروی از بیت کوین، آلت کوین ها نیز طبق سنت همیشگی خود روند نزولی گرفتند. به عنوان نمونه، اتریوم با نزولی در حدود 6٪ نزدیک حمایت 3000 دلار قرار گرفته است. از بین سایر 10 رمزارزهای برتر، سولانا با نزولی در حدود 14٪ عمیق ترین اصلاح را تا به این لحظه تجربه کرده است. کاردانو علیرغم اصلاح 8 درصدی خود همچنان رشد 34 درصدی خود در 7 روز گذشته را حفظ کرده است.

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx