رفع تمام اتهامات دکتر کریگ رایت به جز یک مورد در هیئت منصفه فدرال

انتشار 3 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

رفع تمام اتهامات دکتر کریگ رایت به جز یک مورد در هیئت منصفه فدرال هیئت منصفه فدرال در ناحیه جنوبی فلوریدا به این نتیجه رسیده است که دکتر کریگ رایت (Craig Wright) مسئول نقض شراکت خود با دیو کلیمن (Dave Kleiman)، دانشمند کامپیوتر، نیست. وی توانست تمام اتهامات به جز یک مورد را رد کند. […]

Craig Wright

رفع تمام اتهامات دکتر کریگ رایت به جز یک مورد در هیئت منصفه فدرال

هیئت منصفه فدرال در ناحیه جنوبی فلوریدا به این نتیجه رسیده است که دکتر کریگ رایت (Craig Wright) مسئول نقض شراکت خود با دیو کلیمن (Dave Kleiman)، دانشمند کامپیوتر، نیست. وی توانست تمام اتهامات به جز یک مورد را رد کند.

هیئت منصفه 100 میلیون دلار غرامت به W&K Info Defense، شرکتی که 1.1 میلیون بیت کوین را در اوج اختلافات به صورت مخفیانه استخراج کرد، در نظر گرفت. رایت متهم به تبدیل اموال متعلق به شخص دیگری اعلام شد.

متهم در دفاع تمام اتهامات به جز تبدیل اموال برنده شد. با این حساب هیئت داوران 100 میلیون دلار غرامت به شرکت W&K Info Defence برای او در نظر گرفته. که این مقدار بدون در نظر گرفتن خسارات تنبیهی است.

این محاکمه به منظور تعیین سرنوشت تعداد عظیمی بیت‌کوین بود که دانشمند کامپیوتر استرالیایی ادعا می کند متعلق به اوست.

رئیس nChain توسط شاکی Ira Kleiman که نماینده املاک و شرکت W&K Info Defense بود به دادگاه فراخوانده شد. برادر او، دیو کلیمن، قبل از فوت در سال 2013 در کنار تاجر استرالیایی کار می کرد.

رایت متهم به کلاهبرداری از شریک تجاری خود توسط املاک کلیمان شد. شاکی درخواست 50 درصد از ثروت بیت‌کوین رایت و همچنین دارایی معنوی وی شد.

استفان دی. پالی (Stephen D. Palley)، شریک شرکت حقوقی اندرسون کیل (Anderson Kill) مستقر در واشنگتن، اظهار داشته است که رای هیئت منصفه برای رایت منصفانه نیست.

رفتار مردمی که فکر می کنند ضربه خوردن با حکم 100 میلیون دلاری هیئت منصفه برای تبدیل (دزدی) یک برد است، خنده دار است.

برای مشاهده اخبار به روز ارزهای دیجیتال، لطفا وبلاگ خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx