پانترا کپیتال: بیت‌کوین احتمالا در هفته‌های آینده صعودی باشد

پانترا کپیتال: چرا بیت کوین می تواند به زودی افزایش یابد؟
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1026 نفر

پانترا کپیتال: بیت‌کوین احتمالا در هفته‌های آینده صعودی باشد

پانترا کپیتال (Pantera Capital) پیش بینی کرد که “روز مالیات” و پیامدهای سیاست های فدرال رزرو می تواند قیمت بیت کوین را در آینده نزدیک افزایش دهد.

با وجود تلاطم اخیر در بازار ارزهای دیجیتال، پانترا کپیتال افزایش قیمت بیت کوین را در هفته‌های آتی محتمل دانست. به گفته این شرکت سرمایه گذاری، “روز مالیات” می تواند یکی از عوامل رشد باشد. علاوه بر این، این شرکت افزود، صنعت ارزهای دیجیتال ممکن است به زودی از بازارهای مالی سنتی جدا شود و تجارت مستقل خود را آغاز کند.

مسیر روشن بازار رمزارزها

در چند ماه اخیر بیت کوین کاملاً نزولی بوده است. در حالی که بسیاری از طرفداران انتظار داشتند تا پایان سال ۲۰۲۱ با قیمت ۱۰۰،۰۰۰ دلار معامله شود، سال پیش را با قیمت زیر ۵۰ هزار دلار به پایان رساند و حتی شروع سال جدید موجب ریزش بیشتر آن نیز شد.

۲۴ فوریه یکی دیگر از روزهای معاملاتی منفی بود زیرا درگیری نظامی بین روسیه و اوکراین منجر به کاهش قابل توجه قیمت این دارایی شد. با این حال، امروز، بیت کوین بیشتر ضررها را جبران کرده است و به ۳۹،۰۰۰ دلار رسیده است.

پانترا کپیتال در گزارش خود که “The Next Mega-Trade” نامیده شده است، دلایل خود که چرا بیت کوین می تواند به زودی روند صعودی خود را از سر بگیرد را بیان کرد. یکی از دلایل پانترا کپیتال نزدیک شدن به “روز مالیات” در ۱۸ آوریل (۲۹ فروردین ۱۴۰۱) است.

این شرکت خاطر نشان کرد که در سال‌های ۲۰۱۳، ۲۰۱۷، ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ (دوره‌های بزرگ قبلی)، قیمت بیت‌کوین ۳۵ روز قبل از این رویداد به‌طور قابل‌توجهی افزایش یافت. با این حال، هر بار آن‌ها مقداری از این دارایی خود را در نزدیکی همان روز می‌فروختند زیرا سرمایه گذاران برای پوشش مالیات، به مقداری پول احتیاج دارند.

 

“این تا حدی منطقی است. بسیاری از معامله گران ارزهای دیجیتال تازه وارد سرمایه گذاری شده اند. شما می توانید تصور کنید که شخصی تا آنجا که می تواند بیت کوین می خرد. از آنجایی که آنها همه دارایی خود را در بازار رمزارزها گذاشته‌اند، تنها راه برای پرداخت صورت حساب مالیاتی خود، فروش مقداری ارز دیجیتال است. بنابراین قیمت ها نزدیک به روز مالیات کاهش می یابد.

کریپتو می تواند از بازارهای مالی مستقل شود

پانترا کپیتال همچنین به سیاست های فدرال رزرو در طول همه گیری کویید-۱۹ اشاره کرد. این شرکت مجموعه‌ای از اقدامات شامل چاپ انبوه ارزهای فیات، دستکاری اوراق خزانه و رهن اوراق قرضه را «به وضوح اشتباه» خواند.

همچنین بانک مرکزی آمریکا را مسئول افزایش تورم و آشفتگی اقتصادی در داخل مرزهای ایالات متحده دانست. پانترا کپیتال گفت حبابی وجود دارد که می ترکد و به دنبال آن فدرال رزرو باید نرخ های بهره را حتی بیشتر افزایش دهد. به گفته دن مورهد، مدیر عامل این شرکت، این خبر خوبی برای جهان دارایی دیجیتال به نظر می رسد:

من اعتقاد قوی دارم که بازارها واقعاً این اشتباه را انجام می‌دهند و افزایش نرخ‌های بهره (که فکر می‌کنم کاملاً بدیهی بود که قرار بود اتفاق بیفتد و به وقوع خواهد پیوست) واقعاً برای کریپتو بد نیست. و نسبت به سایر کلاس‌های دارایی، در واقع برای قیمت‌های بلاک چین بسیار عالی است.

متعاقباً، پانترا کپیتال معتقد است که صنعت ارزهای دیجیتال به تنهایی به عنوان یک جایگاه مالی ظاهر می شود، به این معنی که نوسانات در بازارهای پولی سنتی دیگر نگران کننده نخواهد بود و بازار رمزارزها مستقل عمل خواهد کرد:

بنابراین، ما فکر می کنیم طی چند هفته آینده، ارزهای دیجیتال اساساً از بازارهای سنتی جدا شده و دوباره به صورت مستقل شروع به تجارت خواهند کرد.

 

سلب مسئولیت: نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx