شرکت اسکوئر انیکس مجموعه NFT خود را با کمک شبکه انجین راه اندازی کرد

شبکه انجین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 500 نفر

راه اندازی Final Fantasy VII NFT با کمک شبکه انجین

شرکت بازی های ویدیویی اسکوئر انیکس; در حال راه اندازی یک پروژه توکن غیر مثلی مربوط به فرنچایز Final Fantasy خود بر روی شبکه انجین است. اسکوئر انیکس  اخیراً اقداماتی را برای ورود به فناوری بلاک چین انجام داده است.

شرکت بازی‌های ویدیویی اسکوئر انیکس در حال راه‌اندازی یک پروژه توکن غیرمثلی (NFT);  مربوط به فرنچایز Final Fantasy خود است.

با کمک شرکت زیرساختNFT  شبکه انجین; اسکوئر انیکس  قصد دارد مجموعه‌ای از کارت‌ها و فیگورهای ۲۵ امین سالگرد Final Fantasy VII را روی بلاکچین افینیتی شبکه انجین راه‌اندازی کند. شرکت کنندگان می‌توانند یک فیگور (تصویر یادبود) را خریداری کنند; و با کدی که در اختیار آن ها قرار می گیرد می توانند NFT آن را درست کنند. کاربران در حال حاضر می توانند برای این تصویرهای یادبود پیش سفارش ثبت کنند; در حالی که پیش‌سفارش‌ کارت های معاملاتی اواخر امسال در دسترس خواهند بود.

با توجه به اینکه تصمیم گنجاندن NFT در بازی ها با واکنش شدیدی روبرو شده است; مشخص نیست که این پروژه چگونه با طرفداران این فرنچایز تعامل خواهد کرد. GSC Game World، یک شرکت سازنده بازی اوکراینی که دارای حق امتیاز S.T.A.L.K.E.R است، برنامه های خود را برای گنجاندن NFT  در ۲ S.T.A.L.K.E.R لغو کرد.

نظر مدیرعامل اسکوئر انیکس

یوسوکه ماتسودا، رئیس اسکوئر انیکس قبلاً گفته بود; که این شرکت در سال ۲۰۲۲ بودجه بیشتری را به فناوری بلاکچین تخصیص خواهد داد. او در گزارشی در ۱ ژانویه گفت که شرکت به دنبال انتشار توکن های خود است; اما این نظرات را زمانی گفتکه بازار خرید و فروش NFT ها بسیار گرم بود.

“بدیهی است که این وضعیت ایده آلی نیست; اما من انتظار دارم که در نهایت شاهد یک حجم مناسب در معاملات کالاهای دیجیتالی باشیم، زیرا آنها در بین عموم مردم رایج تر می شوند، و ارزش هر محتوای موجود به ارزش واقعی برآورد شده اصلاح می شود.

از آن زمان، این شرکت عمیق‌تر به فناوری بلاکچین پرداخته و ۳۰۰ میلیون دلار از دارایی ها و استودیو حود برای سرمایه‌گذاری در فناوری های هوش مصنوعی و بلاکچین فروخته است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx