کاردانو با هیجان پیرامون هارد فورک Vasil افزایش یافته است

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

قیمت کاردانو (ADA) طی 24 ساعت گذشته با پشت سر گذاشتن ریپل بیش از 8 درصد افزایش یافته کاردانو در صرافی بایننس به 0.51 دلار رسیده است. این ارز دیجیتال; که زیربنای یکی از برترین بلاک چین های اثبات سهام است، اکنون با ارزش بازار از ریپل وابسته به ریپل پیشی گرفته است. بر اساس […]

ADA ریپل را پشت سر گذاشت

قیمت کاردانو (ADA) طی 24 ساعت گذشته با پشت سر گذاشتن ریپل بیش از 8 درصد افزایش یافته

کاردانو در صرافی بایننس به 0.51 دلار رسیده است. این ارز دیجیتال; که زیربنای یکی از برترین بلاک چین های اثبات سهام است، اکنون با ارزش بازار از ریپل وابسته به ریپل پیشی گرفته است. بر اساس داده های ارائه شده توسط CoinMarketCap، ارزش دو ارز رمزنگاری شده فوق در حال حاضر به ترتیب 17.6 و 17.5 میلیارد دلار است.

کاردانو در رتبه 6 بازار
کاردانو در رتبه 6 بازار

با این حال; ADA نسبت به بالاترین رکورد فعلی خود که در سپتامبر به آن رسیده بود، 83 درصد کاهش یافته است

سرخوشی هارد فورک Vasil کاتالیزور اصلی صعودی پشت رالی اخیر بوده است. تاریخ دقیق عرضه هنوز توسط تیم Input Output اعلام نشده است. همانطور که U.Today گزارش داد، راه اندازی هارد فورک در اواخر ژوئن به دلیل مشکلات فنی به تعویق افتاد. در فوریه گذشته، ریپل برای اولین بار از سال 2014، 5 مورد برتر CoinMarketCap را ترک کرد.

با شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده علیه ریپل; این ارز دیجیتال بحث برانگیز جایگاه خود را به ADA واگذار کرد. توکن بومی کاردانو سال گذشته شاهد یک رالی عظیم بود و قیمت آن در اوج هارد فورک آلونزو به اوج رسید; که قراردادهای هوشمند را در بلاک چین اثبات سهام فعال کرد. با این حال; ارزش این ارز دیجیتال بیش از دو برابر خواهد بود تا بتواند به سکه BNB بایننس برسد که ارزش بازار آن در حال حاضر 42 میلیارد دلار است. بیت کوین و اتریوم ; همچنان دو ارز دیجیتال بزرگ باقی مانده اند و تتر و کوین USD نیز در 5 رتبه برتر CoinMarketCap قرار دارند.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx