افت ادرس های در سود به زیر ۵۰ درصد

افت ادرس های در سود به زیر 50 درصد
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 440 نفر

وضعیت ادرس ها

قیمت بیت کوین در هفته گذشته در نوسان بوده است. عمدتاً قیمت در حال رشد بوده و در این فرآیند به بالاترین حد یک ماهه رسیده است. با این حال، با نزدیک شدن به پایان ماه جولای، بیت کوین شروع به کاهش دستاوردهای هفته گذشته کرده است. این باعث شده است که درصد دارندگان سود به زیر ۵۰ درصد کاهش یابد.

فقط ۴۷ درصد در سود هستند

دارندگان بیت کوین یکی از معدود دارندگان دارایی دیجیتال بوده اند که توانسته اند سودآوری خود را از طریق روند نزولی حفظ کنند. حتی زمانی که ارزهای دیجیتال بزرگ شاهد کاهش تعداد دارندگان سود به زیر نصف بودند، ارز دیجیتال پیشگام بیش از نیمی از دارندگان سود را حفظ کرده بود. یعنی تا کنون، زیرا سقوط اخیر قیمت، کار را در فضا سخت‌تر کرده است.

بر اساس داده های IntoTheBlock، تعداد دارندگان بیت کوین در سود طی چند روز گذشته کاهش یافته است. در مجموع، ۴۷٪ از تمام کیف پول ها ( ادرس ها)در حال حاضر سود دارند. با وجود اینکه اکثریت دارندگان سود باقی مانده است، اما با حاشیه سوداندکی است و نسبت به هفته گذشته بیش از ۳ درصد کاهش یافته است.

نمودار بیت کوین

نمودار بیت کوین

این همچنین باعث شده است که تعداد ادرس های در ضرر در چند روز گذشته افزایش یابد. در مجموع ۴۶ درصد از همه دارندگان در حال حاضر در ضرر هستند، در حالی که ۶ درصد در قلمرو بی طرف هستند( سر به سر). برای این ۶٪، آنها به سادگی توکن های خود را با قیمتی که دارایی دیجیتال در حال حاضر در حال ترند است، خریداری کردند.

نزولی شدن بیت کوین

توجه به این نکته مهم است که  افزایش اخیر قیمت بیت کوین باعث شده است که تعدادی از شاخص های صعودی را نشان دهد. با این حال، همانطور که بازار کریپتو مرسوم است،کاهش قیمت بخش خوبی از این شاخص های صعودی را پاک کرده است.

اولین مورد اکنون میانگین متحرک ۵ روزه است. به هیچ وجه مهمترین شاخص نیست، اما رفتارهای خرید سرمایه گذاران را در کوتاه مدت نشان می دهد. قیمت بیت کوین تا ۲۴۰۰۰ دلار باعث افزایش میانگین متحرک شده بود، اما با سقوط سریع، سرمایه گذاران بسیار محتاطانه عمل کردند، زیرا قیمت به زیر میانگین متحرک ۵ روزه خود به ۲۲۸۶۵ دلار رسید.

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx