جنگ فدرال رزرو با تورم و شرایط نامطلوب بیت کوین

بیت کوین
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 396 نفر

تورم و بیت کوین

تورم سرسام آور و رویکرد فدرال رزرو برای مبارزه با آن ظاهراً بر بازار ارزهای دیجیتال تأثیر منفی گذاشته است. اولین روند فروش، زمانی آغاز شد که فدرال رزرو در جولای ۲۰۲۲ افزایش نرخ بهره را اعلام کرد. اگرچه سقوط ترا لونا وضعیت را بدتر کرد، بازار از قبل در آستانه سقوط بود.

بسیاری از مردم وحشت کردند و نمی‌خواستند سود بالایی برای سود ارزهای دیجیتال خود بپردازند. از آن زمان، فدرال رزرو تصمیمات نامطلوب زیادی در مبارزه با تورم گرفته است. اخیرا، جروم پاول رویکرد سخت‌گیرانه‌تری را در ۲۶ آگوست اعلام کرد که باعث ایجاد یک روند نزولی دیگر در بازار ارزهای دیجیتال و فراتر از آن شد.

 

بسیاری از ارزهای دیجیتال پس از جلسه تا ۳۰ آگوست، زمانی که تغییرات مثبتی رخ داد، افزایش قیمت را از دست دادند. این حوادث توجه بازیگران برتر بازار ارزهای دیجیتال مانند برایان بروکس، مدیر عامل Bitfury را به خود جلب کرده است.

رویکرد فدرال رزرو بر معامله گران کوتاه مدت بیت کوین بیشتر تأثیر می گذارد

در مصاحبه اخیر با CNBC، برایان بروکس، مدیرعامل Bitfury، نظرات خود را در مورد اینکه چگونه مبارزه با تورم بر معامله گران کوتاه مدت بیت کوین تأثیر می گذارد، به اشتراک گذاشت. او عمدتاً به افزایش نرخ بهره از زمان شروع جنگ اشاره کرد. فدرال رزرو رویکرد تهاجمی به دارایی های دیجیتال را در اوایل سال ۲۰۲۲ آغاز کرد. افزایش نرخ بهره بر استقراض تأثیر گذاشت زیرا مکانیسم تأمین مالی پرهزینه تر شد.

افزایش نرخ به تدریج از ۰.۲۵٪ در مارس ۲۰۲۲ شروع شد و تا زمانی که در ژوئیه به ۰.۷۵٪ رسید ادامه یافت. نرخ‌های بالاتر بر معامله‌گران کوتاه‌مدت تأثیر منفی می‌گذارد، زیرا آنها باید نرخ‌های بالایی را برای سرمایه استقراضی خود بپردازند. به گفته بروکس، بسیاری از معامله گران اکنون بر این باورند که فدرال رزرو با توجه به رویکرد و تصمیمات فعلی خود، در این مبارزه به جنگ طلبی ادامه خواهد داد.

علاوه بر فدرال رزرو، بروکس همچنین از اقدامات SEC علیه بازار ارزهای دیجیتال ناامید شد. مدیرعامل معتقد است که نهاد نظارتی باید به شرکت‌کنندگان رمزارز در مورد قوانینی برای هدایت اقدامات آنها اطلاع دهد.

مدیرعامل معتقد است که عمل شکایت از افراد پس از اجرای برنامه‌هایشان رویکردی بسیار اشتباه است. بنابراین، او توصیه کرد که تنظیم‌کننده‌ها و کنگره آنچه را که مجاز است و چه چیزی را نباید زودتر برای شرکت‌کنندگان افشا کنند.

بازار کریپتو و مبارزه با تورم؟

ادامه افزایش نرخ بهره آسیب زیادی به بازار کریپتو وارد کرد. اولین پاسخ،  منجر به سقوط قیمت شد. سپس پس از فروپاشی ترا، یک دوره طولانی از روند نزولی با برچسب “زمستان رمزنگاری” دنبال شد.

در نتیجه این فعالیت ها، ارزش کلی بازار ارزهای دیجیتال از ۳ تریلیون دلار به ۱ تریلیون دلار کاهش یافت. در ۲۹ آگوست، ارزش بازار ۵۰ میلیارد دلار از دست داد و به زیر یک تریلیون دلار سقوط کرد. خوشبختانه، دارایی های کریپتو در ۳۰ آگوست اندکی بهبود یافت و این رقم را به ۱ تریلیون دلار رساند.

رمزارزهایی مانند بیت کوین و بسیاری از آلتکوین ها به شدت ضرر کرده اند. با ردیابی قیمت بیت کوین از نوامبر ۲۰۲۱، این سکه ۶۵ درصد از بالاترین قیمت خود یعنی ۶۹ هزار دلار کاهش یافته است. در حال حاضر، بازار بیت کوین را با قیمت ۲۰ هزار دلار جشن می گیرد زیرا در ۲۹ آگوست به زیر این سطح سقوط کرد.

تحلیلگران ماه های سختی را برای بیت کوین و اتریوم پیش بینی کرده اند که به دنبال روندها و حرکت های تاریخی در نمودار هستند. اما بسیاری امیدوارند که اقدامات مثبت فعلی از ۳۰ اوت ادامه یابد

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx