اولین پخش کننده موسیقی NFT به بازار آمد

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

YellowHeart یک بازار وب 3 برای موسیقی است. امکان تهیه بلیط و عضویت در این سایت، هم با پرداخت کریپتو و هم با کارت اعتباری موجود است. در سال 2021، یلوهارت اولین آلبوم NFT و بلیت های خود را با Kings of Leon منتشر کرد. از آن زمان، این شرکت با مارون 5، جولیان لِنون، […]

اولین پخش کننده موسیقی NFT به بازار آمد

YellowHeart یک بازار وب 3 برای موسیقی است. امکان تهیه بلیط و عضویت در این سایت، هم با پرداخت کریپتو و هم با کارت اعتباری موجود است. در سال 2021، یلوهارت اولین آلبوم NFT و بلیت های خود را با Kings of Leon منتشر کرد. از آن زمان، این شرکت با مارون 5، جولیان لِنون، ZHU و جری گارسیا و دیگران کار کرده است.

اولین پخش کننده موسیقی NFT به بازار آمد

اکنون، این پلتفرم اولین پخش کننده موسیقی NFT را معرفی کرده است. این پلتفرم امیدوار است که در پذیرش گسترده این فرمت جدید موسیقی موفق شود.

بسیاری از هنرمندان قبلا آهنگ های NFT را منتشر کرده اند. به این ترتیب، تقریباً تمام سود شامل آن ها شد. با این حال، برخی از طرفداران در مورد موسیقی NFT تردید دارند. دلیل این است که آنها نمی توانند آهنگ ها و آلبوم های NFT را متوالی پخش کنند. اما، در سرویس هایی مانند اسپاتیفای و اپل موزیک، آنها می توانند این کار را یکپارچه انجام دهند.

زمین بازی بهتر

یلوهارت با انتشار یک پخش کننده موسیقی NFT می گوید که در حال تلاش برای ارتقاء سطح بازی است. با این پلتفرم، طرفداران می توانند تمام آهنگ های NFT خود را در یک پلیر پخش کنند.

جاش کاتز موسس و مدیر عامل یلوهارت می‌گوید:

زمانی که قبل از همه‌گیری کرونا، شروع به کار بر روی این پلتفرم کردم، در حالی که ما در حال ساخت محصول خود در قسمت بک‌اند بودیم، تمرکز اصلی من آموزش هنرمندان و رهبران صنعت بود که چگونه موسیقی NFT می‌تواند برای فضای بزرگ‌تر دگرگون‌کننده باشد. از زمان پیشرفت چشمگیر در سال 2021 و انتشار اولین آلبوم و بلیت های مهم NFT، یکی از بزرگترین تنگناهایی که با آن روبرو بوده ایم این است که محتوای NFT به راحتی برای طرفداران قابل هضم باشد. امید ما این است که پذیرش انبوه ادامه داشته باشد تا بتوانیم بهترین فرمت‌های موسیقی قدیمی و جدید را با NFT پیوند بزنیم.»

اگر طرفداران از این سرویس استریم جدید استفاده کنند، هنرمندان راحت‌تر می‌توانند طرفداران را با سایر مزایای برنامه‌ریزی شده در موسیقی NFT که نمی‌توانند روی پلتفرم‌های دیگر دریافت کنند، جذب کنند. این شامل بلیط های کنسرت، صفحات وینیل و کالا می شود.

موسیقی NFT و پخش استریم

محصول جدید استریم NFT طوری مهندسی شده است که فرمت موسیقی NFT را به سرعت مورد پذیرش قرار دهد. یلوهارت می‌گوید که پلتفرم‌هایی مانند اسپاتیفای و اپل موزیک حدود 0.003 تا 0.005 سنت در هر استریم به هنرمندان می‌دهند. اما پخش کننده NFT یلوهارت بیشترین سود را به هنرمندان می دهد. آنها همچنین می گویند که پخش کننده می تواند فراتر از موسیقی به محتوای تلویزیون و فیلم گسترش یابد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
2
0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx