راه اندازی شبکه بازیابی دارایی و کلاهبرداری کریپتو در هنگ کنگ

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

شبکه بازیابی دارایی و کلاهبرداری کریپتو (CFAAR) که خود را اولین شبکه جهانی در نوع خود می نامد، با همکاری هفت کارشناس امور مالی، قانون و مقررات ارزهای دیجیتال، مرکزی را در هنگ کنگ راه اندازی کرده است. شبکه Crypto Fraud and Asset Recovery در آگوست 2021 در بریتانیا تحت نظارت شرکت حقوقی تجاری بین‌المللی […]

راه اندازی شبکه بازیابی دارایی و کلاهبرداری کریپتو در هنگ کنگ

شبکه بازیابی دارایی و کلاهبرداری کریپتو (CFAAR) که خود را اولین شبکه جهانی در نوع خود می نامد، با همکاری هفت کارشناس امور مالی، قانون و مقررات ارزهای دیجیتال، مرکزی را در هنگ کنگ راه اندازی کرده است. شبکه Crypto Fraud and Asset Recovery در آگوست 2021 در بریتانیا تحت نظارت شرکت حقوقی تجاری بین‌المللی رینولدز پورتر، با توجه به افزایش کلاهبرداری‌های مرتبط با رمزارزها آغاز شد.

Chainalysis، یک شرکت تجزیه و تحلیل بلاک چین، گزارش داده است که ارزش کلی دارایی های دیجیتال از دست رفته به دلیل جرایم کریپتو در سال جاری کاهش یافته است، اما ارزش ارزهای دیجیتال به سرقت رفته در هک ها از سال 2021 پیشی گرفته است و امسال 1.9 میلیارد دلار آمریکا بین ژانویه تا جولای به سرقت رفته است.

این گروه از اعضای مؤسس در بیانیه مطبوعاتی روز سه‌شنبه نوشت:

افزایش جذب دارایی‌های دیجیتال و فعالیت‌های غیرقانونی مرتبط، باعث افزایش قابل توجه اختلافات و پرونده‌های قضایی در هنگ کنگ شده است.

گروه هنگ کنگ از نزدیک با شعبه های دیگر همکاری خواهد کرد تا با عمل به عنوان یک صدای مستقل در امور قضایی و نظارتی مرتبط با کریپتو در هنگ کنگ، پذیرش دارایی های دیجیتال را ایمن و مطمئن تر کند. CFAAR ابزارهای قانونی و تحقیقاتی را برای بازیابی دارایی های دیجیتال از دست رفته در اثر کلاهبرداری، بهبود مشاوره با قربانیان کلاهبرداری و تشویق بهترین شیوه ها در میان ارائه دهندگان خدمات دارایی دیجیتال شهر ترویج می کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.
این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx