نمودار انتشار کوین اتریوم، مهمترین نمودار از نظر آرتور هیز

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

آرتور هیز، مدیر عامل سابق صرافی رمزارز بیت مکس معتقد است که سرمایه گذاران باید به دقت نمودار انتشار اتریوم را زیر نظر داشته باشند. همانطور که توسط سایت U.Today گزارش شده است، انتظار می رود انتشار کوین های اتریوم پس از ارتقای ادغام، بین -0.5٪ تا -4.5٪ کاهش پیدا کند. کاهش انتشار خالص روزانه، […]

نمودار انتشار کوین اتریوم، مهمترین نمودار از نظر آرتور هیز است

آرتور هیز، مدیر عامل سابق صرافی رمزارز بیت مکس معتقد است که سرمایه گذاران باید به دقت نمودار انتشار اتریوم را زیر نظر داشته باشند. همانطور که توسط سایت U.Today گزارش شده است، انتظار می رود انتشار کوین های اتریوم پس از ارتقای ادغام، بین -0.5٪ تا -4.5٪ کاهش پیدا کند. کاهش انتشار خالص روزانه، کمیابی ارز دیجیتال را افزایش می دهد، بنابراین به طور بالقوه قیمت آن افزایش می یابد.

یک سال پیش، اتریوم اولین روز کاهش تورم خود را پس از اجرای هارد فورک لندن تجربه کرد. جورین تیمر، مدیر کلان جهانی در Fidelity Investments، خاطرنشان کرد که اتریوم در “نسبت قیمت به شبکه” (برخلاف بیت کوین) پاداش بالایی ندارد. با این حال، این ممکن است پس از ادغام تغییر کند و اتریوم کمیاب تر شود.

برخی از کاربران توییتر تحلیل هیز را رد کردند و استدلال کردند که نمودار قیمت تنها نموداری است که واقعاً مهم است. علیرغم اجرای موفقیت آمیز ارتقاء Merge، قیمت اتریوم در 24 ساعت گذشته نزدیک به 9 درصد کاهش یافته است. ارتقای مورد انتظار در نهایت به یک رویداد “خبر فروش ” تبدیل شد. علاوه بر این، بازار سهام در روز پنجشنبه مجدداً کاهش یافت که باعث کاهش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال شد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.
این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
2
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx