تتر باید ثابت کند که چه چیزی از USDT حمایت می کند

تتر
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 468 نفر

به تتر دستور داده شده است که دفتر کل، ترازنامه، صورت های سود و زیان را به عنوان بخشی از طرح نظارت بازار مرتبط با USDT افشا کند. یک قاضی ایالات متحده به تتر دستور داده است تا ثابت کند که چه چیزی پشتوانه استیبل کوین USDT است. قاضی کاترین پولک فایلا در حکم دادگاه روز سه شنبه از تتر خواست تا اسناد “بی شک مهم” مربوط به ارزیابی پشتیبانیUSDT با دلار آمریکا را ارائه کند. دادگاه معتقد است که شواهد برای اثبات ادعای تتر مبنی بر حفظ خزانه‌داری که به طور کامل از استیبل کوین آن حمایت می‌کند، ضروری است. وکیل تتر استدلال کرد که این درخواست سنگین و غیرمنطقی است.

این شرکت اکنون باید اسنادی را برای ایجاد ذخایر USDT خود، از جمله صورت‌حساب بانک‌ها و سایر مؤسسات مرتبط با وجوه خود ارائه کند. سایر اسناد شامل دفتر کل، ترازنامه، صورت سود و زیان، صورت جریان وجوه نقد و… است.

USDT بزرگترین استیبل کوین از نظر ارزش بازار در جهان و سومین دارایی دیجیتال بزرگ پس از بیت کوین و اتر با تقریباً ۶۸ میلیارد دلار در گردش است. این سؤال که دقیقاً چه چیزی پشتیبان هر توکن است، با این پروژه سال‌ها همراه بوده است. تتر در ابتدا ادعا کرد که هر توکن تتر ۱ به ۱ با دلار آمریکا پشتیبانی می شود.

سال گذشته، دادستان کل نیویورک (NYAG) با یک قرارداد تسویه حساب ۱۸.۵ میلیون دلاری، به تحقیقات در مورد تتر و شرکت مادر آن Bitfinex پایان داد. NYAG متوجه شد که آنها سرمایه‌های شرکت و مشتری را با هم ترکیب کرده‌اند تا ۸۵۰ میلیون دلار ضرر یکی از شرکای پردازشگر پرداخت خود یعنی Crypto Capital Corp را پنهان کنند. به گفته NYAG، این بدان معناست که USDT برای یک دوره زمانی پس از نوامبر ۲۰۱۸ به طور کامل پشتیبانی نمی‌شده است. تتر اکنون ادعا می‌کند که توکن‌هایش ۱۰۰٪ توسط ذخایر آن پشتیبانی می‌شوند و برای بخشی از تقاضای تسویه‌حساب، تتر به NYAG  گزارش‌های سه ماهه با جزئیات ذخایر خود را ارائه می‌کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx