پلتفرم وام دهی BlockFi برداشت های خود را محدود میکند

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

تاثیر FTX بر سایر پلتفرم ها  پلتفرم وام دهی BlockFi برداشت مشتری از پلتفرم خود را به عنوان بخشی از محدودیت گسترده تر فعالیت در پی سقوط FTX متوقف کرده است. این شرکت در توییت 11 نوامبر گفت که “فقدان شفافیت در مورد وضعیت FTX.com، FTX US و Alameda” مانع از آن شده است که […]

پلتفرم BlockFi

تاثیر FTX بر سایر پلتفرم ها

 پلتفرم وام دهی BlockFi برداشت مشتری از پلتفرم خود را به عنوان بخشی از محدودیت گسترده تر فعالیت در پی سقوط FTX متوقف کرده است.

این شرکت در توییت 11 نوامبر گفت که “فقدان شفافیت در مورد وضعیت FTX.com، FTX US و Alameda” مانع از آن شده است که بتواند به طور عادی کار کند.

در نتیجه، فعالیت پلتفرم محدودیتی دارد تا زمانی که وضعیت در حال توسعه به وضوح بیشتر شود. این شرکت همچنین درخواست کرده است که مشتریان در این مقطع زمانی به کیف پول‌های پلتفرم BlockFi یا حساب‌های بهره واریز نکنند.

این تنها چند روز پس از یک عنوان توییتر در تاریخ 8 نوامبر منتشر شد که در آن فلوری مارکز، بنیانگذار و مدیر اجرایی BlockFi ادعا کرد که همه محصولات BlockFi کاملاً عملیاتی هستند، زیرا آنها یک خط اعتباری 400 میلیون دلاری از FTX US دارند، که یک نهاد مجزا از شرکت( FTX) با بحران نقدینگی است.

با این حال، تحولات اخیر FTX US، که در آن بنری در بالای وب‌سایت FTX US آمده است: «ممکن است طی چند روز آینده تجارت در FTX US متوقف شود»، سؤالاتی را در مورد تأثیر مالی پیامد FTX بر بازوی ایالات متحده ایجاد می‌کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx