بلاکچین کاردانو اکنون میزبان 7 میلیون توکن بومی است

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

بلاکچین کاردانو به نقطه عطف جدیدی رسیده است زیرا اکنون دارای 7 میلیون توکن بومی است. بر اساس داده‌های pool.pm، تعداد دارایی‌های بومی که در بلاکچین کاردانو ضرب شده‌اند، اکنون به 7،055،456 مورد رسیده‌اند. در ماه سپتامبر، U.Today گزارش داد که بلاکچین کاردانو به نقطه عطف 6 میلیون دارایی بومی رسید. دارایی های بومی کاردانو […]

بلاکچین کاردانو

بلاکچین کاردانو به نقطه عطف جدیدی رسیده است زیرا اکنون دارای 7 میلیون توکن بومی است. بر اساس داده‌های pool.pm، تعداد دارایی‌های بومی که در بلاکچین کاردانو ضرب شده‌اند، اکنون به 7،055،456 مورد رسیده‌اند.

در ماه سپتامبر، U.Today گزارش داد که بلاکچین کاردانو به نقطه عطف 6 میلیون دارایی بومی رسید. دارایی های بومی کاردانو و NFT ها از نظر فناوری شباهت هایی دارند، زیرا هر دو دارایی های بومی هستند که می توانند با استفاده از گره CLI کاردانو ایجاد شوند. با محدود کردن جزئیات خاص، برخلاف دارایی‌های بومی قابل تعویض، که می‌تواند از میلیون‌ها توکن قابل تعویض تشکیل شود، NFT یک دارایی بومی واحد است که تغییرناپذیر است و برای همیشه در بلاکچین وجود دارد. برای در نظر گرفتن یک NFT، دارایی بومی باید استانداردهای بیشتری را رعایت کند.

در سال 2020، چارلز هاسکینسون، بنیانگذار کاردانو، پیشرفتی را که اکنون در بلاکچین کاردانو مشاهده می شود، پیش بینی کرد. او “صدها دارایی، هزاران dApps، هزاران پروژه جالب و تعداد زیادی ابزار منحصر به فرد و کاربردی” را پیش بینی کرد. در حالی که پیش‌بینی دارایی‌ها با میلیون‌ها توکن بومی در بلاکچین فراتر رفته است، کاردانو هنوز با dAppها مطابقت ندارد. استقرار هارد فورک آلونزو در سپتامبر 2021 عملکرد قرارداد هوشمندی را آغاز کرد که امکان توسعه dAppها را فراهم کرد. طبق آمار اخیر ارائه شده توسط بنیاد IOG، حدودا 106 پروژه در کاردانو راه اندازی شده است، در حالی که 1146 پروژه در مراحل مختلف توسعه هستند. همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، پروتکل Indigo استیبل کوین IUSD را راه اندازی کرد که طبق گزارش ها، اولین مورد از نوع خود در بلاکچین کاردانو است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx