سینتتیکس چیست و چرا قیمت آن پامپ می‌شود

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

سینتتیکس (Synthetix) پروژه ای است که حتی قبل از فوران بازار ارزهای دیجیتال در نوامبر 2021، طرفداران زیادی به دست آورد. امروز، سینتتیکس علیرغم روند نزولی در بازار، با موفقیت به سمت بالا حرکت می کند. سینتتیکس چیست؟ سینتتیکس یک پروتکل غیرمتمرکز تامین نقدینگی است که می تواند توسط هر پروتکل دیگری برای اهداف مختلف […]

سینتتیکس

سینتتیکس (Synthetix) پروژه ای است که حتی قبل از فوران بازار ارزهای دیجیتال در نوامبر 2021، طرفداران زیادی به دست آورد. امروز، سینتتیکس علیرغم روند نزولی در بازار، با موفقیت به سمت بالا حرکت می کند.

سینتتیکس چیست؟

سینتتیکس یک پروتکل غیرمتمرکز تامین نقدینگی است که می تواند توسط هر پروتکل دیگری برای اهداف مختلف استفاده شود. محبوب ترین راه حل شبکه سینتتیکس، صدور دارایی های مصنوعی است که بدون نیاز به شخصی که مستقیماً آن دارایی را در اختیار دارد، بازدهی دارایی پایه را ردیابی و ارائه می کند.

دارایی‌های مصنوعی امکان ایجاد یک نسخه بلاک‌چین شده از دارایی‌های قابل معامله را فراهم می‌کند که مفهوم تجارت بین‌صنعتی را به واقعیت تبدیل می‌کند. بدون خروج از صنعت دارایی های دیجیتال، سرمایه گذاران در معرض دارایی هایی قرار می گیرند که نمی توانند در بلاکچین معامله شوند. سینتتیکس به عنوان یک تامین کننده نقدینگی برای دارایی های فوق الذکر عمل می کند.

علاوه بر دارایی های مصنوعی، این پروتکل به طور فعال در حال توسعه Perps V2 است که اساساً قراردادهای آتی با کارمزد پایین بر اساس استفاده از اوراکل های خارج از زنجیره و سینتتیکس ورژن ۳ هستند، که پروتکل معاملاتی مشتقات بدون مجوز را زنده می کند.

چرا SNX در حال پامپ است؟

با وجود پایه های قوی و رونق پروتکل در سال 2021، رالی امروز عمدتاً با بهبود عمومی بازار ارزهای دیجیتال تقویت شد. طبق نمودار روزانه SNX، دارایی با موفقیت سطح مقاومت محلی منعکس شده در میانگین متحرک 50 روزه را شکست. حرکت به سمت مقاومت بعدی در حدود 0.00012 دلار هدف منطقی بعدی برای SNX خواهد بود. متأسفانه آینده SNX بیشتر به وضعیت کلی بازار بستگی دارد.

SNX در آخرین اطلاعیه خود، پیشنهاد حاکمیت منحنی را اعلام کرد که به طور قابل توجهی کارمزد سوآپ را کاهش می دهد و تعداد مسیرهای تجاری از طریق SNX را افزایش می دهد، که باید تأثیر مثبتی بر درآمد پروتکل داشته باشد و به افزایش قیمت توکن در بازار کمک کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx