تحلیل قیمت چین لینک

تحلیل چین لینک
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 434 نفر

تحلیل قیمت چین لینک

گروه‌های نهنگ و کوسه‌های ارز دیجیتال چین لینک نقش کلیدی در افزایش قیمت توکن آن در ماه نوامبر بازی کرده‌اند، اما در حال حاضر با تضعیف تحرکات آن‌ها، قیمت می‌تواند واکنش نشان دهد.

نوسانات و قیمت کمتر بار دیگر قیمت ارزهای دیجیتال را تحت تاثیر قرار داد. قیمت چین‌لینک به طور قابل توجهی در تایم فریم هفتگی کاهش یافت و ارزشش ۶.۰۷٪ کمتر شد.

پس از یک دوره صعودی از نوامبر تا دسامبر، قیمت چین‌لینک اکنون گارد نزولی گرفته است. با این حال، برخی تغییرات کلیدی روی زنجیره که در چین لینک اتفاق می‌افتد ممکن است قیمت را در جهت دیگری ببرد.

ورودی های چین لینک به صرافی‌ها

در زمان انتشار، چین‌لینک با ۴.۰۵ درصد کاهش در نمودار روزانه، با قیمت ۶.۹۸ دلار معامله شد. از آنجایی که قیمت چین‌لینک حمایت ۷ دلاری را از دست داد، برخی از دارندگان قدیمی چین لینک وسوسه شدند که دارایی خود را بفروشند.

شاخص سن کوین های چین‌لینک (Age Consumed Indicator) نشان می‌دهد که بیش از ۴۹۵ میلیون توکن LINK تنها در یک روز جابجا شده است. شاخص سن کوین ها تعداد توکن هایی را که در تاریخ معینی آدرس را تغییر می دهند، ضربدر زمان آخرین جابجایی آنها را نشان می دهد.

در ۶ دسامبر، حدود ۴۹۷.۳ میلیون توکن جابه‌جا شد و حرکت مداوم توکن‌های قدیمی اغلب منجر به نوسانات بازار می‌شود. با این حال، با کاهش سنبله های مصرف سن، نوسانات بازار کمتری را می توان در آینده نزدیک انتظار داشت.

میانگین سن کوین های چین‌لینک

میانگین سن کوین های چین‌لینک

علاوه بر این، چین‌لینک همچنین شاهد ورودی به صرافی بالاتری در حدود ۱۷۶۰۰۰ بود. افزایش مداوم در جریان ورودی به صرافی ها را می توان به کاهش قیمت از اول دسامبر به بعد نسبت داد.

ورودی های به صرافی

ورودی های به صرافی

بازگشت شک و تردید نهنگ های چین لینک

یک به‌روزرسانی در ۵ دسامبر از سنتیمنت نشان داد که آدرس‌های کوسه و نهنگ چین‌لینک که بین ۱۰۰۰ تا ۱ میلیون چین لینک دارند، با افزایش بی‌سابقه‌ای انباشته شده‌اند. این کیف پول‌ها تنها در دو ماه، ۲۶.۸ میلیون چین‌لینک به ارزش ۱۹۴.۳ میلیون دلار اضافه کردند که ۱۲.۸ درصد افزایش سکه‌ها را به کیف‌هایشان نشان می‌دهد.

با این حال، برخی تغییرات کوتاه مدت در رفتار نهنگ های چین‌لینک می تواند بر حرکت قیمت تاثیر بگذارد. گروه نهنگ و کوسه فوق الذکر، تنها در سه روز گذشته دارایی تجمعی خود را تقریباً به اندازه نه میلیون چین لینک کاهش داد. همین امر می تواند به سود گرفتن در بازار توسط این گروه اشاره کند.

نحوه توزیع چین لینک

با تخلیه این گروه کوسه و نهنگ پس از صعود چین‌لینک، یک تجمع دیگر می تواند منجر به ظهور مجدد این گروه شود.

با این حال، نگاهی به بزرگترین گروه نهنگ چین لینک نشان داد که آنها حدود هشت میلیون چین‌لینک انباشته کردند، بنابراین اثرات نهنگ های دارای ۱۰۰۰ تا ۱ میلیون چین لینک معکوس شد. در حالی که گروه‌های نهنگ و کوسه چین‌لینک برای افزایش قیمت‌ آن می‌جنگند، به نظر می‌رسد قیمت چین‌لینک در یک دوراهی قرار دارد.

در آینده، برای گاوهای  چین لینک، حفظ قیمت بالای ۶.۷۶ دلار مطابق با شاخص  ورود و خروج پول (In/Out of Money) بسیار مهم است.

ورودی و خروجی پول

ورودی و خروجی پول

با قیمت ۶.۷۶ دلار، ۱۴۳۵۰ آدرس دارای بیش از ۲۸۱ میلیون توکن چین لینک بودند. اگر گاوها بتوانند قیمت را بالاتر از این سطح نگه دارند. با این حال، با حرکت فعلی بازار، می توان انتظار پولبک داشت.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx