تحلیل شیبا اینو | بررسی قیمت شیبا (SHIB)

شیبا اینو
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 341 نفر

بیش از یک سال از زمانی که شیبا اینو [SHIB] به اوج بی‌نظیر خود رسید می‌گذرد و هنوز، نهنگ‌های این توکن در مواجهه با عملکرد ضعیف، آشفته نیستند. شواهدی از این وفاداری بی وقفه بار دیگر دیده شد زیرا یکی از برترین نهنگ‌های شیبا ۲.۸ تریلیون توکن ذخیره کرده است. طبق داده‌های اتراسکن، با در نظر گرفتن ارزش SHIB در زمان انتشار مقاله، ارزش این توکن‌ها ۲۶.۱۲ میلیارد دلار براورد شد. شایان ذکر است که این نهنگ خاص به خاطر خرید SHIB در مقادیر بسیار زیاد “شناخته شده” است. با نگاهی دقیق به کیف پول او مشخص شد که این نهنگ بین ۹ تا ۱۰ نوامبر حدود ۲.۳ میلیون دلار SHIB جمع آوری کرده است. در پی این عملیات، SHIB نشان داد که هنوز در وضعیت نامناسب خود قرار دارد، به این دلیل که تنها توانست ۱.۵۷ درصد افزایش را در ۲۴ ساعت گذشته ثبت کند.

بر اساس نمودار روزانه، واگرایی میانگین متحرک همگرایی (MACD) نشان داد که SHIB پتانسیل بازیابی یک قدرت صعودی پایدار را دارد.

قیمت شیبا اینو

این به دلیل موقعیت نزدیک میانگین متحرک نمایی (خط آبی در نمودار MACD) 12 به ۲۶ بود. با این حال، نقاط قوت فروشندگان (نارنجی) و خریداران (آبی) کمتر از حد وسط (صفر) بود. نمودار بالا نشان می دهد که هر دو میانگین به سمت منطقه مثبت حرکت می کنند. از این رو، امکان تغییر روند به سمت صعودی وجود داشت، به خصوص که قدرت خریداران تا حدودی بالاتر از فروشندگان بود. شاخص حجم متعادل (OBV) به منطقه صعودی نزدیک می‌شد. بنابراین، افزایش بیشتر در این نمودار می تواند به معنای افزایش فشار خرید باشد.

تحلیل آنچین شیبا

در مورد شرایط آنچین، شیبا در “جریان صرافی” خود دچار افت شدید شد. بر اساس داده های سنتیمنت، ورودی ارز در ابتدا به ۲۲۳ میلیارد در ۸ دسامبر افزایش یافت. اما در زمان انتشار مقاله، به ۲۵.۱۶ میلیارد کاهش یافته بود.

از این داده‌ها درمیابیم که سرمایه گذاران شیبا اینو از دامپینگ توکن منصرف شده بودند. از این رو، فشار فروش کمتر شده است. از سوی دیگر میزان خروج ارز به ۱۷.۷۴ میلیارد کاهش یافت. از آنجایی که این رقم کاهش داشت، می‌توان استنباط کرد که فشار خرید نیز استثنایی نبوده است. بنابراین، احتمالا SHIB در منطقه ۰.۰۰۰۰۰۹ دلار باقی بماند.

تحلیل شیبا اینو

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx