جی پی مورگان : موسسات علاقه‌ای به ارزهای دیجیتال ندارند

جی پی مورگان و ارزهای دیجیتال
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 466 نفر

جی پی مورگان می گوید که موسسات علاقه‌ای به ارزهای دیجیتال ندارند

علیرغم بازار صعودی عظیم در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱، موسسات زیادی وارد این بازار نشده اند و ترجیح داده اند که از آن دور بمانند. این همان چیزی است که یک استراتژیست ارشد سرمایه گذاری جی پی مورگان اخیراً استدلال کرد و نشان داد که علاقه به طبقه دارایی های دیجیتال از سوی چنین سرمایه گذارانی عملاً وجود ندارد.

قابل توجه ترین روند صعودی در بازار ارزهای دیجیتال در پایان سال ۲۰۲۰ آغاز شد و حدود یک سال به طول انجامید و قیمت ها به بالاترین حد خود رسید. بیت کوین از زیر ۱۰۰۰۰ دلار به ۶۹۰۰۰ دلار در آن بازه زمانی رسید و در آن زمان به یک بازار تریلیون دلاری تبدیل شد.

در طول این چرخه گزارش‌های متعددی مبنی بر اینکه سرمایه‌گذاران بزرگ فردی و همچنین مؤسسات، از جمله  MassMutual ،One River و دیگر سازمان‌ها در حال ورود به بازار هستند، وجود داشت.

با این حال، جارد گراس، تحلیلگر ارشد سرمایه گذاری جی پی مورگان، معتقد است که این علاقه یا ناپدید شده است یا هرگز وجود نداشته است.

او دلیل آن را افزایش نوسانات دانست و استدلال کرد که اکثر مؤسسات از اینکه در رالی سال گذشته به دلیل همه اتفاقاتی که در سال ۲۰۲۲ رخ داد و کاهش شدید قیمت ها بعد از آن احساس خشنودی می‌کنند که وارد بازار نشده اند.

کریپتو به‌عنوان یک طبقه دارایی، عملاً مورد توجه اکثر سرمایه‌گذاران بزرگ نهادی نیست. نوسانات بسیار زیاد است و فقدان بازدهی ذاتی که بتوان به آن اشاره کرد، آن را بسیار چالش برانگیز کرده است. بیشتر سرمایه گذاران نهادی احتمالاً از این که وارد آن بازار نشده اند نفس راحتی می کشند و احتمالاً به این زودی ها این کار را نخواهند کرد.

شایان ذکر است که جی پی مورگان همیشه یک رابطه بحث برانگیز با صنعت کریپتو داشته است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx