تحلیل کاردانو | بررسی قیمت ADA

تحلیل کاردانو
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 333 نفر

توکن کاردانو (ADA) در ۳۰ دسامبر به پایین‌ترین سطح خود در دو سال گذشته یعنی ۰.۲۳۹ دلار رسید. با این حال، کاردانو از آن زمان تا به الان یک صعود پایدار را تجربه کرده است که قیمت را در زمان انتشار به ۰.۲۶۴ دلار رساند. در ۲۴ ساعت گذشته، ADA با حجم معاملاتی حدود ۲۵۰ میلیون دلار افزایش قیمتی در حدود ۵ درصد را ثبت کرده است. در ادامه به تحلیل کاردانو می‌پردازیم.

تحلیل کاردانو در نمودار روزانه

نمودار ۱ روزه نشان می دهد که کاردانو از اواسط آگوست ۲۰۲۲ در یک کانال نزولی قرار داشته است. تنها از اوایل دسامبر، توکن ADA حدود ۲۵٪ کاهش یافته است.

در حالی که میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (SMA) هدف اولیه در ۰.۲۹۱ دلار است، ADA برای خارج شدن از روند نزولی نیاز به افزایش به بالای ۰.۳۳ دلار دارد. بنابراین، حرکت امروز می تواند یک حرکت نوپا برای گاوها باشد. اندیکاتور MACD چند روز پیش یک کراس اوور صعودی را نشان می داد که نشان نمایانگر افزایش فشار خرید بود. در همین حال، شاخص قدرت نسبی (RSI) در حال حاضر در ۴۶ است و اکنون پس از گذراندن بخش عمده ای از نیمه دوم دسامبر در قلمروی بیش از حد فروش، در قلمرو خنثی قرار گرفته است.

تحلیل کاردانو

نمودار روزانه کاردانو بر دلار

تحلیل ADA در نمودار ۴ ساعته

کاردانو در برخورد با ناحیه مقاومت کلیدی ۰.۲۶۶-۰.۲۷۱ دلار ضعیف عمل کرد. برای سرمایه گذاران ADA، این علامت می تواند اولین گام مهم برای مقابله با سطح ۰.۲۸ دلار باشد. پس از آن، مهم ترین مقاومت در منطقه ۰.۲۹۱-۰.۳۰ دلار قرار دارد. تنها در صورتی که کاردانو یک شکست را ایجاد کند، می تواند به بازه بالاتر حرکت کرده و ضربه نهایی را به روند نزولی وارد کند.

قیمت کاردانو

نمودار ۴ساعته کاردانو بر دلار

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx