مسترکارت با همکاری پالیگان برنامه جدیدی را راه‌اندازی می‌کند

مسترکارت
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 368 نفر

روز جمعه در نمایشگاه Consumer Electronics در لاس وگاس، شرکت مسترکارت اعلام کرد که از بلاک چین پالیگان برای راه اندازی Mastercard Artist Accelerator (شتاب دهنده هنرمندان مسترکارت) خود استفاده خواهد کرد.

این برنامه برای کمک به هنرمندان موسیقی طراحی شده است تا یاد بگیرند چگونه برندهای خود را از طریق ضرب NFT، ایجاد حضور آنلاین و ایجاد یک جامعه گسترش دهند. در حالی که مسترکارت هنوز اعلام نکرده است که چه کسی در برنامه شرکت خواهد کرد، این شرکت گفت که شتاب دهنده اواخر امسال با نمایش زنده هنرمندان به پایان می رسد. مسترکارت می گوید هدف ایجاد فضایی برای تولید موسیقی، همکاری و مالکیت با استفاده از شتاب دهنده برای ارتباط هنرمندان در سراسر جهان با مربیان در وب۳ است. مسترکارت در یک گزارش مطبوعاتی گفت:

«از بهار ۲۰۲۳، Mastercard Artist Accelerator پنج هنرمند نوظهور مانند نوازندگان، دی جی ها، تهیه کنندگان و.. را با ابزارها، مهارت ها و دسترسی برای ایجاد مسیرهای موسیقی خود در اقتصاد دیجیتال آماده می کند.»

طبق گفته مسترکارت، این شتاب دهنده شامل یک نسخه محدود NFT به نام «گذرگاه موسیقی مسترکارت» خواهد بود که به گفته شرکت به دارندگان امکان دسترسی به موارد آموزشی منحصر به فرد موسیقی، منابع منحصر به فرد و سایر تجربیات فیزیکی و دیجیتالی را می دهد.

NFT ها توکن های مبتنی بر بلاکچین هستند که به محتوای دیجیتالی و فیزیکی مرتبط هستند و اثبات مالکیت، اصالت یا عضویت در یک گروه را ارائه می دهند. NFT همچنین در گذشته یک پروژه جانبی سودآور برای نوازندگان بوده است.

در مارس ۲۰۲۱، خواننده و ترانه سرا گریمز مجموعه ای از هنرهای تجسمی را به قیمت بیش از ۶ میلیون دلار فروخت. در همان ماه، نوازنده EDM، ۳LAU، با فروش یک آلبوم به عنوان ۳۳ NFT انفرادی، ۱۱ میلیون دلار به دست آورد. دی‌جی استیو آئوکی در فوریه سال گذشته گفت که از NFTها بیشتر از ۱۰ سال فعالیت موسیقی خود درآمد کسب کرده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx