سولانا در ارزش بازار، رقبای خود را پشت سر گذاشت

سولانا
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 413 نفر

سولانا، که خود را “قاتل اتریوم” معرفی می‌کرد، در چند ماه گذشته به دلیل بازار نزولی و روابط آن با صرافی ارز دیجیتال ورشکسته FTX، متحمل ضرر شده است. اما اخیرا، این رمزارز از نظر ارزش بازار از شیبا اینو و ترون پیشی گرفته است.

طبق داده‌های کوین مارکت کپ، SOL همچنان در زمان نگارش مقاله این مکان را حفظ کرده و ارزش بازار آن حدود ۴.۸ میلیارد دلار است . این اقدام صعودی باعث شد که قیمت کریپتو در بازه زمانی روزانه ۱.۴۷ درصد جهش کند و افزایش ۳۴ درصدی را در هفت روز گذشته تجربه کند.

کاتالیزورهای رشد سولانا

سولانا اخیراً به دلیل دو کاتالیزور اصلی در حال تغییر بوده است؛ ویتالیک بوترین، بنیانگذار اتریوم، اخیراً در توییتی در مورد اکوسیستم مشکل‌دار سولانا توئیت کرد و گفت که اکنون «افراد فرصت‌طلب» از این پلتفرم خارج شده‌اند و سولانا آینده درخشانی در پیش دارد. این توییت به جامعه نشان داد که صنعت کریپتوکارنسی مکانی برای رشد است و قیمت SOL را تنها در یک هفته تا ۴۲ درصد افزایش داد. Bonk، میم کوین جدید و تنها در اکوسیستم سولانا، سرفصل خبرها نیز بوده است. به دلیل انتشار توکن Bonk، تعداد تراکنش‌های زنجیره‌ای افزایش یافت که باعث افزایش بیشتر احساسات سرمایه‌گذاران شد.

این فشار صعودی، با نزدیک شدن به مهاجرت شبکه هلیوم به بلاکچین سولانا اتفاق می‌افتد که مطمئناً قیمت SOL را بیشتر خواهد کرد. با این حال، با مهاجرت شرکت دی لبز و مجموعه NFT آن یعنی y00ts به پالیگان، ممکن است تراکنش‌های مربوط به NFTها در این شبکه کاهش یابد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx