توکن جدید موسس یرن فایننس سر به فلک کشید!

انتشار 4 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

توکن جدید موسس یرن فایننس سر به فلک کشید! توکن جدیدی که توسط موسس یرن فایننس Andre Cronje راه اندازی شده، در عرض چند ساعت بعد از رونمایی سر به فلک کشید. این توکن جدید که KP3R نام گذاری شده است مربوط به آخرین پروژه Cronje به نام Keep3r Network می شود که یک بازار […]

توکن جدید موسس یرن فایننس سر به فلک کشید!

توکن جدید موسس یرن فایننس سر به فلک کشید!

توکن جدیدی که توسط موسس یرن فایننس Andre Cronje راه اندازی شده، در عرض چند ساعت بعد از رونمایی سر به فلک کشید.

این توکن جدید که KP3R نام گذاری شده است مربوط به آخرین پروژه Cronje به نام Keep3r Network می شود که یک بازار غیرمتمرکز و مبتنی بر قراردادهای هوشمند برای مشاغل فنی است.

طبق اطلاعات منتشر شده توسط Uniswap.info، تریدرها برای خرید این توکن جدید هجوم بردند و باعث شدند این توکن تنها بعد از چند ساعت از راه اندازی اش به قیمت بیش از 180 دلار برسد.

توکن KP3R

توکن KP3R

معامله این توکن در یونی سواپ (Uniswap) با 10 دلار آغاز شد. اما قیمت این توکن به سرعت افزایش یافت و در عرض تنها چند ساعت 2000٪ به ارزش این توکن افزوده شد. براساس اطلاعات منتشر شده توسط Coingecko، سرمایه بازاری این توکن در حال حاضر 35 میلیون دلار برآورد شده است.

در زمان نگارش این مطلب، ارزش توکن فوق به 175 دلار رسیده است که حاکی از سود قابل توجهی از زمان راه اندازی این توکن است. با این وجود سرمایه گذاران باید نسبت به چنین توکن هایی با احتیاط رفتار کنند چون ممکن است این توکن ها دامپ شوند – موضوعی که بارها در طول سال جاری با آن مواجه شدیم.

 

به همین دلیل برخی اظهار داشتند که خروج سریع Cronje می تواند سود چشمگیری را برای او به همراه داشته باشد. اما او قصد خود را از توسعه چنین توکن هایی بسیار سازنده تر از دیدگاه چنین افرادی عنوان کرده است. وی گفت:

من برای توسعه دهندگان می سازم. هدف اصلی من ابزار سازی است، تا سایر توسعه دهندگان به راحتی بتوانند از الگوهایی که من طراحی می کنم استفاده کرده و محصولات خود را خلق کنند.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx