سیلورگیت مشتریان برجسته خود را از دست می‌دهد

سیلورگیت
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 382 نفر

سیلورگیت کپیتال به همان سرعتی که به پایان وقت و پولش نردیک می‌شود، مشتریان خود را نیز از دست می‌دهد و به نظر می‌رسد که این موضوع کمبود شریک بانکی برای صنعت ارزهای دیجیتال در آمریکا را تشدید خواهد کرد.

این بانک دوست‌دار ارزهای دیجیتال در روز پنجشنبه شاهد جدایی چندین نام برجسته در صنعت کریپتو از خود بود؛ یک روز پس از اینکه در اعلامیه‌ای به سازمان نظارتی گفته بود که ممکن است “با سرمایه کمتر از مقدار مقرر” مواجه شود و “در حال بازبینی کسب‌وکار” است. این اقدام باعث کاهش حدود ۵۰ درصدی ارزش سهام این بانک شد و شرکای آن در کمترین زمان ممکن خروج خود از آن را اعلام کردند و به دنبال جستجوی گزینه‌های دیگر برای همکاری هستند.

کوین‌بیس، سیرکل، پکسوس و جمینی از جمله چند شرکتی بودند که علناً اعلام کردند که در حال قطع ارتباط با این بانک در برخی سطوح هستند، در حالی که افرادی که با وضعیت آشنایی داشتند، گفتند که شرکت‌های مارکت‌میکینگ و صرافی فرابورسی GSR، وینترمیوت و بلاکچین.کام از شبکه مبادلات سیلورگیت (SEN) صرف‌نظر کرده‌اند. SEN به مشتریان سیلورگیت اجازه می‌دهد تا ۲۴ ساعت در روز دلار و یوروی آمریکا را ارسال کنند. طبق داده‌های دی بلاک، شبکه SEN در سال گذشته بیش از ۵۶۰ میلیارد دلار معامله را در اختیار داشته است و به عنوان یکی از عوامل کلیدی رشد این بانک محسوب می‌شود.

یک منبع نزدیک به یکی از شرکای مقابل اظهار کرد که “تقریباً تمام نقدینگی که در SEN وجود داشته، از بین رفته و به بانک‌های دیگری که امن‌تر هستند منتقل شده است” و اضافه کرد که “ما به گزینه‌های بیشتری نیاز داریم”.

یک سخنگوی بانک به The Block گفت: “سیلورگیت با کوشش‌های بسیار، در حال کار برای ارائه به موقع گزارش سالانه ۱۰-K خود است و در حال حاضر هیچ نظر دیگری ندارد.”

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx