موجودی اتریوم صرافی‌ها کاهش یافته است، علت چیست؟

انتشار 1 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

آغاز سال طوفانی از رویدادها را به همراه داشت که به طور قابل توجهی صنعت ارزهای دیجیتال را تحت تاثیر قرار داد و اتریوم (ETH) از این قاعده مستثنی نبود. وضعیت فعلی امور، از جمله سرکوب نظارتی SEC و بحران بانکی بالقوه، بدون شک هولدرهای ETH را سرخورده کرده است. موجودی اتریوم صرافی‌ها کاهش می‌یابد […]

موجودی اتریوم صرافی‌ها

آغاز سال طوفانی از رویدادها را به همراه داشت که به طور قابل توجهی صنعت ارزهای دیجیتال را تحت تاثیر قرار داد و اتریوم (ETH) از این قاعده مستثنی نبود. وضعیت فعلی امور، از جمله سرکوب نظارتی SEC و بحران بانکی بالقوه، بدون شک هولدرهای ETH را سرخورده کرده است.

موجودی اتریوم صرافی‌ها کاهش می‌یابد

در سال 2022، سقوط FTX موجی از شوک را در دنیای کریپتو ایجاد کرد و باعث شد بسیاری از هولدرها امنیت دارایی‌های خود در صرافی ها را زیر سوال ببرند. موجودی اتریوم صرافی‌ها به پایین ترین حد خود در پنج سال اخیر رسید؛ زیرا کاربران بیشتری دارایی های خود را به کیف پول‌های غیرحضانتی و پلتفرم های دیفای منتقل کردند. کاهش موجودی صرافی‌ها را می توان به عواملی مانند افزایش محبوبیت دیفای، تغییر اجماع به PoS و رکود در بازار کریپتو نسبت داد.

سقوط FTX باعث علاقه مجدد به نگهداری شخصی برای ایمن سازی دارایی های ارزهای دیجیتال شد. با این حال، در حالی که اتریوم در ماه‌های پس از سقوط شاهد کاهش موجودی صرافی‌ها بود، این روند را می‌توان به عوامل دیگری فراتر از ترس از ناامنی صرافی‌ها نسبت داد.

جریان خالص اتر‌یوم در صرافی‌ها منفی است

بر اساس نمودار اخیر گلسنود، موجودی اتریوم در صرافی ها به طور پیوسته در حال کاهش است. از زمان نگارش این مقاله، موجودی صرافی‌ها به پایین‌ترین حد خود در پنج سال گذشته رسیده بود و کمی بالاتر از 18 میلیون دلار بود. این روند نشان می دهد که دارندگان اتریوم بیشتر به جای رها کردن دارایی های خود در صرافی‌ها، روش های ذخیره سازی جایگزین را انتخاب می کنند.

موجودی اتریوم صرافی‌ها

علاوه بر این، بررسی دقیق تر جریان خالص اتریوم صرافی‌ها نشان می دهد که جریان خروجی اتریوم از صرافی ها از جریان ورودی فراتر رفته است، به استثنای معدود جهش هایی که در ورودی وجود داشت.

در حال حاضر، جریان خالص اتریوم در صرافی‌ها منفی است و جریان خروجی همچنان غالب است. در زمان نگارش این مقاله، جریان خالص از 11000 ETH فراتر رفته بود، که نشان دهنده خروج مداوم دارندگان ETH است که دارایی های خود را از صرافی‌ها دور می کنند.

موجودی اتریوم صرافی‌ها

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx