دراگون فلای 10 میلیون دلار در صرافی بیت گت (Bitget) سرمایه‌گذاری کرد

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

دراگون فلای کپیتال (Dragonfly Capital)، شرکت سرمایه گذاری ارز دیجیتال مستقر در سانفرانسیسکو، از سرمایه گذاری استراتژیک 10 میلیون دلاری خود در بیت گت (Bitget)، صرافی مشتقات کریپتو، خبر داد. این سرمایه‌گذاری در یک دوره شلوغ برای بیت گت انجام شد؛ یعنی درست پس از سرمایه گذاری 30 میلیون دلاری در استارت آپ‌ها و همچنین […]

بیت گت

دراگون فلای کپیتال (Dragonfly Capital)، شرکت سرمایه گذاری ارز دیجیتال مستقر در سانفرانسیسکو، از سرمایه گذاری استراتژیک 10 میلیون دلاری خود در بیت گت (Bitget)، صرافی مشتقات کریپتو، خبر داد.

این سرمایه‌گذاری در یک دوره شلوغ برای بیت گت انجام شد؛ یعنی درست پس از سرمایه گذاری 30 میلیون دلاری در استارت آپ‌ها و همچنین خرید کیف پول رمزنگاری بیت کیپ (BitKeep) در ماه مارس. بیت کیپ ادعا کرد که بزرگترین کیف پول ارز دیجیتال آسیا با 9.5 میلیون کاربر است، در حالی که بیت گت، یک صرافی ثبت شده در سیشل که در سال 2018 تأسیس شد، قبل از امضای این قرارداد هشت میلیون کاربر داشت.

بیت گت که در سال 2018 تأسیس شد، به مشتریان عمدتاً آسیایی، آمریکای لاتین و اروپا خدمات ارائه می دهد. این صرافی ارزدیجیتال که بیشتر به عنوان یک محل برای معاملات آتی شناخته می شود، در جولای گذشته در گزارش گروه مشاوره بوستون به عنوان سه صرافی مشتقات برتر رتبه بندی شد.

از آن زمان به دلیل سقوط ناگهانی صرافی FTX در اواخر سال گذشته، رقابت برای حجم مشتقات باز شد. طبق داده‌های بلاک ریسرچ، FTX قبل از سقوط در ماه نوامبر، یک چهارم علاقه باز را در سراسر معاملات آتی اتریوم را به خود اختصاص داده بود. از آن زمان، بایننس هر چه بیشتر مسلط شده است و نزدیک به 40 درصد از معاملات آتی اتریوم دارد.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
2
0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx