گوگل کلود برای استارتاپ‌ها؛ برنامه جدید گوگل کلود برای حمایت از وب۳

گوگل کلود
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 491 نفر

گوگل کلود (Google Cloud) برنامه‌هایی را برای کمک به استارت‌آپ‌ها و پروژه‌های وب۳  برای ساخت آسان‌تر برنامه‌ها، مقیاس پذیری و ایمنی بیشتر اعلام کرد. نوع آوری جدید با نام “برنامه گوگل کلود برای استارتاپ‌ها” با اضافه کردن مزایای اضافی ویژه Web3 گسترش می‌یابد.

ابتکار گوگل

بر اساس بیانیه رسمی مطبوعاتی، پروژه‌های فناوری وب۳  و استارت‌آپ‌های واجد شرایط از مرحله اولیه تا سری A می‌توانند برای برنامه ابری گوگل برای استارتاپ‌ها درخواست دهند. پروژه‌ها همچنین می‌توانند برای استفاده از مزایای خاص “فضای ابری وب۳ گوگل” که شامل حداکثر ۲۰۰۰۰۰ دلار اعتبار دوساله، پشتیبانی فنی و همکاری است، اقدام کنند. گوگل کلود در این باره گفت:

«هدف ما این است که سازندگان وب۳ را قادر سازیم تا بر روی آنچه واقعاً مهم است تمرکز کنند؛ یعنی سرعت در بازار و نوآوری. این بدان معناست که به استارت‌آپ‌ها این توانایی را می‌دهیم که بدون هیچ هزینه‌ای بر روی پلتفرم کاملاً مدیریت شده و بدون سرور ما برنامه خود را ایجاد کنند.»

علاوه بر موارد ذکر شده، دسترسی به مجموعه‌ای از کمک‌های مالی از اپتوس، سلو، فلو، هدرا هشگراف، نیر پروتکل و بنیاد سولانا  نیز در دسترس خواهد بود. هر یک از شرکای مؤسس کمک‌های مالی انحصاری تا سقف ۱ میلیون دلار را برای کمک به سرعت بخشیدن به رشد استارت‌آپ‌های وب۳، علاوه بر منابع برای پشتیبانی از توسعه، ارائه خواهند کرد.

این برنامه دسترسی به حداکثر ۳ میلیون دلار سرمایه گذاری از صندوق اکوسیستم  پالیگان ونچر را ارائه می‌دهد. برخی از مزایای دیگر گوگل کلود شامل بررسی اولویت‌بندی برای صندوق اکوسیستم پایه و دسترسی به شبکه آزمایشی، تخفیف در محصولات نانسن و هزینه‌های تعامل، اعتبارات برای شرکت الکمی و دسترسی اولویت‌دار به دانشگاه الکمی است.

گوگل کلود و وب۳

تلاش گوگل کلود با وب۳ به سال ۲۰۱۸ برمی گردد که مجموعه داده‌هایی را برای بیت کوین اضافه کرد. از آن زمان، این غول رایانش ابری با چندین رهبر صنعت، از جمله کوین بیس، مشارکت کرده است. این شرکت سال گذشته با شبکه بایننس همکاری کرد تا زیرساخت راه اندازی وب۳ را ارائه دهد. در اوایل این ماه، بنیاد سلو همچنین اعلام کرد که با Google Cloud همکاری می‌کند تا پذیرش زودهنگام خدمات گوگل را در کنار اکوسیستم بلاک چین سلو گسترش دهد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx