کدام دسته از رمزارز ها در 24 ساعت گذشته بیشترین رشد را داشته‌اند؟

انتشار 2 ماه قبل
آنچه می‌خوانید...

بازار پرنوسان ارزهای دیجیتال همواره پذیرای ایده‌های نو و جذاب است. در این مقاله، به بررسی عملکرد ۵ دسته برتر از رمزارز ها در 24 ساعت گذشته می‌پردازیم و با هم خواهیم دید که چه عواملی باعث چنین رشد چشمگیری شده است. ۵ دسته برتر رمزارز ها بر اساس میزان رشد در شبانه‌روز گذشته در […]

دسته رمزارز

بازار پرنوسان ارزهای دیجیتال همواره پذیرای ایده‌های نو و جذاب است. در این مقاله، به بررسی عملکرد ۵ دسته برتر از رمزارز ها در 24 ساعت گذشته می‌پردازیم و با هم خواهیم دید که چه عواملی باعث چنین رشد چشمگیری شده است.

۵ دسته برتر رمزارز ها بر اساس میزان رشد در شبانه‌روز گذشته

در اینجا، هر دسته، میزان رشد و حجم معاملات رمزارز های زیرمجموعه آن را بررسی می‌کنیم:

دسته رمزارز

میم ها (Memes)

میم کوین ها سرمایه‌گذاران بیشتری را نسبت به خود بیت کوین به اکوسیستم کریپتو جذب کرده‌اند. اگر افرادی را پیدا کردید که در مورد میم کوین ها اطلاعات دارند اما از بیت کوین و اتریوم بی‌خبر هستند، تعجب نکنید. در 24 ساعت گذشته (نسبت به زمان نگارش این مقاله)، دسته میم کوین ها رشدی 7645 درصدی را تجربه کرده است. یک میم کوین تازه راه‌اندازی‌شده روی شبکه بایننس با نام بیبی بایننس بهترین عملکرد را داشته است. دسته میم کوین ها در زمان نگارش این مقاله ارزش بازاری معادل 49.35 میلیارد دلار دارد. در 24 ساعت گذشته، این دسته از رمزارز ها حجم معاملاتی معادل 62,162 بیت کوین را تجربه کرده است.

تم گربه‌ای (Cat-themed)

اگر عاشق گربه هستید، عاشق این دسته از توکن‌های کریپتویی خواهید بود. هزاران میم کوین با تم گربه‌ای وجود دارد. این توکن‌ها در مجموع ارزش بازاری معادل 2.5 میلیارد دلار دارند. دامیننس آن‌ها در بازار 0.11 درصد است. در 24 ساعت گذشته، این دسته 20.23 درصد رشد قیمت داشته‌اند و توکن کت فاینانس بیشترین رشد یعنی 1881.73 درصد را تجربه کرده است. CAT با قیمت 0.0001421 دلار معامله می‌شود و 61 درصد از بالاترین قیمت خود فاصله دارد. در 24 ساعت گذشته، این توکن با تم گربه‌ای حجم معاملاتی بسیار زیادی را تجربه کرده است.

پول اجتماعی (Social Money)

هالی گلد (HollyGold) با نماد HGOLD به عنوان بهترین عملکرد در این دسته، در 24 ساعت گذشته 139.82 درصد رشد داشته است. این دسته ارزش بازاری معادل 65 میلیون دلار دارد که 0.07 درصد کاهش یافته است. دامیننس این دسته از رمزارز ها تقریبا صفر است. دسته پول اجتماعی 18.21 درصد رشد را تجربه کرده است. در 24 ساعت گذشته، این دسته تنها 80 بیت کوین حجم معاملاتی داشته است.

ارز دیجیتال HGOLD

ویدئو (Video)

این دسته در 24 ساعت گذشته 11.79 درصد رشد داشته و در رتبه چهارم لیست ما قرار دارد. با تسلطی تنها 0.02 درصدی، توکن‌های ویدئویی ارزش بازاری معادل 4.8 میلیارد دلار دارند.

بازاریابی (Marketing)

با ارزش بازار کل 517 میلیون دلاری، این دسته در 24 ساعت گذشته 11.60 درصد رشد داشته است. در مجموع 471 بیت کوین حجم معاملاتی توسط توکن‌های کریپتویی بازاریابی ثبت شده است.

نتیجه‌گیری

در اکوسیستم کریپتو که دائما در حال تغییر است، هر روز دسته ها و توکن‌های جدیدی از انواع رمزارز ها متولد می‌شوند. برخی از آن‌ها رشد فوق‌العاده‌ای در قیمت خود نشان می‌دهند اما فاقد اصول اساسی و کاربردهای لازم هستند. وظیفه سرمایه‌گذاران صرفا این نیست که تحت تاثیر نمایش درخشان این توکن‌ها قرار بگیرند، بلکه باید قبل از هرگونه تصمیم‌گیری مالی، بررسی‌های لازم را انجام دهند.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx