پیروزی یک ماینر مستقل در لاتاری استخراج بیت کوین و کسب ۱۸۰ هزار دلار پاداش

انتشار 1 هفته قبل
آنچه می‌خوانید...

یک ماینر مستقل بیت کوین به طور شگفت‌انگیزی موفق به کسب پاداش کامل از استخراج یک بلاک بیت کوین شد که ارزش آن به ۱۸۰ هزار دلار می‌رسد. در فضای بسیار رقابتی استخراج بیت کوین که معمولا استخرهای بزرگ استخراج حرف اول را می‌زنند، بردن یک بلاک توسط یک ماینر تنها درست مثل برنده شدن […]

ماینر

یک ماینر مستقل بیت کوین به طور شگفت‌انگیزی موفق به کسب پاداش کامل از استخراج یک بلاک بیت کوین شد که ارزش آن به ۱۸۰ هزار دلار می‌رسد. در فضای بسیار رقابتی استخراج بیت کوین که معمولا استخرهای بزرگ استخراج حرف اول را می‌زنند، بردن یک بلاک توسط یک ماینر تنها درست مثل برنده شدن در لاتاری است.

چالش‌های ماینینگ انفرادی

استخراج بیت کوین با گذر زمان به طور قابل‌توجهی سخت‌تر شده است؛ دلیلش هم ظهور دستگاه‌های پیشرفته ماینینگ و قدرت بالای استخرهای استخراج است. به طور معمول، بلاک‌های بیت کوین هر ۱۰ دقیقه یک‌بار استخراج می‌شوند و پاداش فعلی برای استخراج یک بلاک ۳.۱۲۵ بیت کوین است.

با توجه به اینکه هش ریت بیت کوین به بالاترین میزان خود رسیده، ماینرهای انفرادی با شانس کمی روبرو هستند، به‌ویژه در مقایسه با ماینرهای بزرگ که از قدرت محاسباتی عظیمی برخوردارند. با اینکه دستگاه‌های ماینینگ جدید مثل BitAxe سرعت‌های بالایی مانند ۵۰۰ GH/s را ارائه می‌دهند، اما همچنان احتمال پیروزی ماینرهای انفرادی در دریافت پاداش یک بلاک خیلی کم است.

برد بزرگ ۱۸۰ هزار دلاری ماینر تنها

در ۱۰ سپتامبر، یک ماینر انفرادی برخلاف تمام احتمالات، بلاک شماره ۸۶۰۷۴۹ را که شامل ۵۹۳۵ تراکنش بود، استخراج کرد. این ماینر از طریق استخر Solo CK توانست ۳.۱۶۹ بیت کوین به ارزش ۱۸۲,۵۰۵ دلار کسب کند.

استخراج بیت کوین

نکته جالب‌تر این است که این ماینر فقط ۰.۰۹۸٪ از قدرت محاسباتی یا هش ریت کل شبکه بیت کوین را در اختیار داشت. در همان روز، هش ریت شبکه ۶۴۴.۹۱ EH/s ثبت شد.

از ۸۵۹,۰۰۰ بلاکی که از سال ۲۰۰۹ استخراج شده‌اند، ماینرهای انفرادی تنها ۲۹۰ بلاک را استخراج کرده‌اند. این پیروزی نشان می‌دهد که با وجود سختی‌ها و رقابت‌های شدید، ماینرهای انفرادی هنوز هم می‌توانند شانس دریافت پاداش‌های بزرگ را داشته باشند.

سختی روزافزون استخراج بیت کوین

در اول سپتامبر، هش ریت بیت کوین به رقم بی‌سابقه ۷۴۲ EH/s رسید که نسبت به سال گذشته ۶۲ درصد افزایش را نشان می‌دهد. این افزایش هش ریت، نشان‌دهنده سخت‌تر شدن فرایند استخراج بیت کوین است و موفقیت این ماینر مستقل را بیش از پیش چشمگیر می‌کند.

در زمانی که بازیگران بزرگ صنعت بر استخراج مسلط شده‌اند، چنین پیروزی‌هایی برای ماینرهای انفرادی، هرچند نادر، اما بسیار ارزشمند است.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
بیت کوین
BTC
بیت کوین
بیت کوین ، که با نماد BTC نمایش داده می‌شود، یک ارز دیجیتال یا ارز مبتنی بر فناوری بلاکچین است. BTC در سال 2009 توسط شخص یا گروهی ناشناس با نام مستعار "ساتوشی ناکاموتو" ساخته و معرفی شد و تا به امروز معروف‌ترین و پراستفاده‌ترین ارز دیجیتال جهان است.
خرید بیت کوین
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx