ایردراپ گرس (Grass)

انتشار 3 هفته قبل
ایردراپ گرس

Grass یک اپلیکیشن اشتراک‌گذاری شبکه است که به کاربران امکان می‌دهد پهنای باند بلااستفاده خود را به فروش برسانند. برخلاف شبکه‌های مرسوم که معمولا توسط واسطه‌های سودجو اداره می‌شوند، Grass تلاش می‌کند تا با رویکردی عادلانه، کاربران را به عنوان ذی‌نفعان اصلی شبکه درگیر کند. در ایردراپ گرس، تعداد 100 میلیون توکن GRASS به افرادی که در کمپین ایردراپ شرکت کرده‌اند، اختصاص داده خواهد شد. کسانی که ثبت‌نام کرده و امتیاز‌های مربوط به Grass را جمع‌آوری کرده‌اند، واجد شرایط دریافت این ایردراپ هستند.

برای بررسی میزان توکن‌های قابل دریافت، کاربران باید به صفحه اختصاصی ایردراپ در سایت Grass مراجعه کنند. برای این کار، کافیست کیف پول سولانای خود را که به Grass متصل است، به این صفحه وصل کرده و با کلیک بر روی گزینه “Check Eligibility”، تعداد توکن‌های قابل دریافت را مشاهده کنند. پس از این مرحله، تعداد توکن‌های قابل دریافت نمایش داده می‌شود.

کل این ایردراپ معادل ۱۰ درصد از کل عرضه توکن‌های GRASS است. این نکته را هم در نظر داشته باشید که امکان دریافت توکن‌ها پس از فعال شدن شبکه فراهم خواهد شد.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

6 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
علی
علی
17 روزها قبل

دیشب تایمری که تو سایت گذاشتن صفر شد .الان قراره چه اتفاقی بیفته ؟

دانیال ده حقی
ناظر محتوا
دانیال ده حقی
17 روزها قبل
پاسخ دهید  علی

سلام علی عزیز، روز بخیر برای زمان لانچ پروژه بوده حدودا قیمتی $0.0001 لانچ شده است

بهروز محمدیان
بهروز محمدیان
16 روزها قبل

سلام وقت بخیر من قبلا در ایردراپ گرس شرکت کردم و همه مراحل وریفای از تایید ایمیل و اتصال کیف پول رو انجام دادم اما الان اون شماره کیف پولی که آنرا به سایت وصل کرده ام رو پیدا نمیکنم تا ببینم چقدر برام واریز شده میشه لطفا کمک و راهنماییم کنید؟

احمد محمدیان
ویرایشگر
احمد محمدیان
16 روزها قبل
پاسخ دهید  بهروز محمدیان

سلام بهروز عزیز. فقط در صورتی میشه که کلمات امنیتی کیف پولتون رو داشته باشید

بهار
بهار
13 روزها قبل

سلام وقت بخیر
من تو کیف پولم گزینه ای پیدا نمی کنم که بتونم موجودی گرسم را چک کنم

احمد محمدیان
ویرایشگر
احمد محمدیان
12 روزها قبل
پاسخ دهید  بهار

سلام بعد از اتصال کیف پول سولانا به برنامه اگر شامل ایردراپ شده باشید بهتون نشون میده که چقد توکن گرفتید. داخل کیف پول چیزی نشون نمیده

6
0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx