ایردراپ سیمبیوتیک (Symbiotic)

انتشار 3 هفته قبل
آنچه می‌خوانید...

سیمبیوتیک (Symbiotic) یکی از پروژه‌های جذاب و جدید در دنیای ارزهای دیجیتال است که هدف آن ارائه یک لایه امنیتی مشترک است. هرچند که شایعاتی درباره احتمال ایردراپ سیمبیوتیک وجود دارد، اما هیچ تضمینی برای این موضوع نیست و همه چیز فعلا در حد گمانه‌زنی است. اگر به دنبال شرکت در این ایردراپ احتمالی هستید، […]

ایردراپ سیمبیوتیک

سیمبیوتیک (Symbiotic) یکی از پروژه‌های جذاب و جدید در دنیای ارزهای دیجیتال است که هدف آن ارائه یک لایه امنیتی مشترک است. هرچند که شایعاتی درباره احتمال ایردراپ سیمبیوتیک وجود دارد، اما هیچ تضمینی برای این موضوع نیست و همه چیز فعلا در حد گمانه‌زنی است. اگر به دنبال شرکت در این ایردراپ احتمالی هستید، بهتر است هرچه زودتر با پلتفرم تعامل داشته باشید تا شاید در صورت انتشار توکن، از اولین دریافت‌کنندگان آن باشید.

تا به امروز، Symbiotic توانسته است ۵.۸ میلیون دلار سرمایه از سرمایه‌گذارانی مانند Paradigm و Cyber Fund جذب کند و همکاری‌های خود را با پروژه‌های معروفی مثل LayerZero و Ethena Labs توسعه دهد. نکته مهم این است که Symbiotic هنوز توکنی منتشر نکرده است، اما کاربرانی که با این پلتفرم تعامل می‌کنند، ممکن است در آینده و در صورت عرضه توکن، واجد شرایط دریافت ایردراپ آن باشند.

برای شروع، کافی است به وب‌سایت Symbiotic سر بزنید، کیف پول خود را متصل کنید و سپس دارایی‌های مختلف خود را در این پلتفرم ری‌استیک کنید. همچنین امکان واریز دارایی‌های wBTC و tBTC نیز در دسترس کاربران است.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx