3 میم کوین سولانا با پتانسیل رشد 500 درصدی

انتشار 2 روز قبل
آنچه می‌خوانید...

پس از موفقیت چندین توکن که در سال ۲۰۲۳ لانچ شدند، میم کوین های سولانا به یک عنصر اصلی در جامعه سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال تبدیل شده‌اند. با توجه به افزایش چشمگیر قیمت توکن‌هایی مانند داگ ویف هت، بونک و پاپ کت برای سرمایه‌گذاران، جستجو برای توکن‌های دیگر که بتوانند همین موفقیت را تکرار کنند، آغاز […]

میم کوین سولانا

پس از موفقیت چندین توکن که در سال ۲۰۲۳ لانچ شدند، میم کوین های سولانا به یک عنصر اصلی در جامعه سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال تبدیل شده‌اند. با توجه به افزایش چشمگیر قیمت توکن‌هایی مانند داگ ویف هت، بونک و پاپ کت برای سرمایه‌گذاران، جستجو برای توکن‌های دیگر که بتوانند همین موفقیت را تکرار کنند، آغاز شده است. بنابراین، در ادامه این مقاله سه میم کوین امیدوارکننده سولانا را معرفی کرده‌ایم که می‌توانند از قیمت‌های فعلی خود، تا ۵۰۰ درصد افزایش داشته باشند.

MYRO همچنان در میان میم کوین های سولانا امیدوارکننده است

قیمت مایرو (MYRO) نتوانسته با سایر میم کوین‌های بزرگ سولانا، مانند بونک و داگ ویف هت، همگام باشد. جالب است که قیمت مایرو قبلاً با قیمت داگ ویف هت به‌طور مداوم در حال افزایش بود، اما با سقوط عمیق‌تری مواجه شد.

با این حال، توکن MYRO حتی با کاهش اخیر، همچنان امیدوار کننده به نظر می‌رسد. با میانگین حجم معاملات روزانه حدود ۱۰ میلیون دلار، به نظر می‌رسد که هنوز علاقه سرمایه‌گذاران به این میم کوین سولانا بالا است. علاوه بر این، توکن مایرو توانسته لیستینگ در پلتفرم‌های اصلی مانند بایننس و بای بیت و… را به دست آورد.

میم کوین سولانا

هنگامی که بازار صعودی برای میم کوین‌های سولانا از سر گرفته شود، انتظار از میم کوین‌هایی مانند MYRO، بالا است.

WEN همچنان در لیگ میم کوین‌های سولانا حضور دارد

ون (WEN) پس از ایردراپ مقدار قابل توجهی از توکن‌های خود به کاربران سولانا در صرافی‌های غیرمتمرکز مختلف، برای خود نامی دست و پا کرد. از آن زمان، این میم کوین توانست با رسیدن به قیمت ۰.۰۰۰۵۱ دلار، برای بدست آوردن ارزش بازار ۵۱۰ میلیون دلاری، شتاب بگیرد.

پس از سقوط، قیمت ون ۸۳.۶ درصد کاهش یافته است که آن را در یک نقطه عالی خرید برای سرمایه‌گذاران علاقه‌مند قرار می‌دهد. درست مانند MYRO، یک رالی بازگشتی به بالاترین رکورد قیمتی، ۹۰۰ درصد سود را نسیب سرمایه‌گذاران خواهد کرد.

PENG: یک حیوان متفاوت

میم کوین PENG یکی از میم کوین های سولانا است که اوایل امسال موفقیت زیادی کسب کرد. این میم کوین به عنوان یک انحراف تازه از میم کوین‌های با موضوع سگ و گربه که در آن زمان بر بلاکچین سولانا تسلط داشتند، ظاهر شد. این میم کوین با استفاده از یک پنگوئن به عنوان نماد خود، به سرعت طرف‌داران زیادی را جذب کرد و قبل از کاهش قیمت اخیر، به بالاترین قیمت ۲.۱۴ دلار و ارزش بازار بیش از ۲۱۰ میلیون دلار رسید.

میم کوین پنگ سولانا

در حال حاضر، میم کوین PENG بیش از ۹۴ درصد پایین‌تر از رکورد قیمتی خود قرار دارد، به این معنی که بهبود قیمت تا این سطح، افزایش بیش از ۱۰۰۰ درصدی قیمت را نشان می‌دهد. این می‌تواند چشم‌انداز خوبی برای سرمایه‌گذارانی باشد که به دنبال میم کوین‌های برتر سولانا برای سرمایه‌گذاری هستند.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
سولانا
SOL
سولانا
سولانا، نامی درخشان در عرصه بلاکچین است که با ارائه تراکنش‌های سریع و هزینه‌های پایین، قواعد بازی را تغییر داده است. با تمرکز بر مقیاس‌پذیری و سرعت، سولانا به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد که برنامه‌های پیچیده و مقیاس‌پذیر بسازند. سرعت بالای پردازش تراکنش‌های سولانا به بهینه‌سازی عملکرد بلاکچین کمک می‌کند.
خرید سولانا
0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx