قیمت بیت کوین در 2 ماه به 90 هزار دلار خواهد رسید اما به یک شرط

انتشار 3 روز قبل
آنچه می‌خوانید...

قیمت بیت کوین در زمان نگارش این مقاله، ریزش کرده و در نمودار روزانه عملکرد ضعیفی دارد. پس از بسته شدن کندل ماه سپتامبر که به‌طور غیرمنتظره‌ای صعودی بود، بیت کوین در ماه اکتبر با افت تقریباً ۵ درصدی از محدوده مقاومت ۶۵,۰۰۰ و ۶۶,۰۰۰ دلاری، شروع ضعیفی داشته است. علیرغم کاهش اخیر قیمت، معامله‌گران […]

قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین در زمان نگارش این مقاله، ریزش کرده و در نمودار روزانه عملکرد ضعیفی دارد.

پس از بسته شدن کندل ماه سپتامبر که به‌طور غیرمنتظره‌ای صعودی بود، بیت کوین در ماه اکتبر با افت تقریباً ۵ درصدی از محدوده مقاومت ۶۵,۰۰۰ و ۶۶,۰۰۰ دلاری، شروع ضعیفی داشته است.

علیرغم کاهش اخیر قیمت، معامله‌گران نسبت به آینده بیت کوین اطمینان دارند و انتظار دارند که این ارز دیجیتال به زودی روند صعودی خود را از سر بگیرد و به قیمت‌های بالاتری دست یابد. یک تحلیلگر در پستی در X پیش‌بینی کرده است که بیت‌کوین طی دو ماه آینده به 90,000 دلار خواهد رسید، به‌ویژه اگر همچنان با روند عرضه جهانی پول M2 هم‌خوانی داشته باشد.

طبق یافته‌های این تحلیلگر، عرضه جهانی پول M2 به طور مستقیم با قیمت بیت کوین همبستگی دارد. به این معنا که هر زمان عرضه جهانی پول افزایش یابد، قیمت بیت‌کوین نیز به طور مشابه افزایش پیدا می‌کند.

تحلیل قیمت بیت کوین

با توجه به افزایش نقدینگی جهانی، احتمال عبور بیت کوین از سقف‌های ماه مارس و رسیدن به ۹۰,۰۰۰ دلار، همانطور که این تحلیلگر پیش‌بینی کرده است، بسیار زیاد است.

در حال حاضر، محدوده مقاومت محلی در سقف‌های قیمتی ماه سپتامبر ۲۰۲۴ در حدود ۶۵,۰۰۰ و ۶۶,۰۰۰ دلار قرار دارد. اگر گاوها به بازی بازگردند و احساسات و قیمت‌ها را بالا ببرند، بیت کوین ممکن است دوباره اوج بگیرد.

در کوتاه‌مدت، مقاومت شدیدی بین ۷۰,۰۰۰ تا ۷۲,۰۰۰ دلار وجود دارد. شکستن این محدوده می‌تواند باعث ایجاد یک شرت اسکوئیز شود که ممکن است موجب عبور قیمت بیت کوین از سقف‌های ماه مارس شود.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
بیت کوین
BTC
بیت کوین
بیت کوین ، که با نماد BTC نمایش داده می‌شود، یک ارز دیجیتال یا ارز مبتنی بر فناوری بلاکچین است. BTC در سال 2009 توسط شخص یا گروهی ناشناس با نام مستعار "ساتوشی ناکاموتو" ساخته و معرفی شد و تا به امروز معروف‌ترین و پراستفاده‌ترین ارز دیجیتال جهان است.
خرید بیت کوین
0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx