راهنمای قدم به قدم تبدیل توکن‌های BEP2 به BEP20

انتشار 3 روز قبل
آنچه می‌خوانید...

بعد از گذشت بیش‌ از 5 سال از راه‌اندازی شبکه محبوب BNB Beacon Chain که با نام BEP2 نیر شناخته می‌شود، این شبکه به غروب خود نزدیک شده است. صرافی بایننس، مالک و ناشر شبکه BEP2، طی برنامه Beacon Chain Sunset خود از غیرفعال‌سازی این شبکه خبر داده است. این شبکه در زمان نگارش این […]

تبدیل توکن BEP2 به BEP20

بعد از گذشت بیش‌ از 5 سال از راه‌اندازی شبکه محبوب BNB Beacon Chain که با نام BEP2 نیر شناخته می‌شود، این شبکه به غروب خود نزدیک شده است. صرافی بایننس، مالک و ناشر شبکه BEP2، طی برنامه Beacon Chain Sunset خود از غیرفعال‌سازی این شبکه خبر داده است.

این شبکه در زمان نگارش این متن، در آخرین فاز غیرفعال‌سازی خود، یعنی انتقال دارایی کاربران به شبکه بایننس اسمارت چین قرار دارد. به‌همین منظور از تمامی کاربران شبکه BEP2 درخواست کرده است که به‌منطور حفظ دارایی‌های خود، هرچه سریع‌تر آن را به BSC یا همان BEP20 منتقل کنند.

در ادامه به آموزش انتقال رمزارزهای شبکه BEP2 به BEP20 می‌پردازیم.

گام اول: نصب کیف‌پول

برای تبدیل دارایی‌ها از شبکه BEP2 به BEP20 دو کیف‌ پول بایننس ولت و تراست ولت ابزار مورد پذیرش شبکه BNB Beacon Chain هستند که ما در این آموزش از کیف پول BNB Chain wallet استفاده می‌کنیم. درصورتی که از کیف پول دیگری به‌جز BNB Chain Wallet استفاده می‌کنید، طبق ادامه این متن کیف پولتان را Import کنید.

برای نصب کیف پول BNB Chain Wallet، با استفاده از گوگل کروم وارد این لینک شوید و افزونه را با استفاده از گزینه «Add to chrome» نصب کنید.

سپس وارد افزونه شوید و گزینه «Use Exisitng Wallet» را انتخاب کنید.

سپس روی گزینه Import Seed Phrase کلیک کنید و کلمات امنیتی کیف پولتان را وارد کنید. در انتها یک رمز عبور انتخاب و روی گزینه Import کلیک کنید.

گام دوم: دریافت آدرس ارزهای BEP2 در شبکه BEP20

برای دریافت آدرس رمزارزهایتان در شبکه BSC یا BEP20 با استفاده از این لینک وارد اکسپلورر شبکه BNB Beacon Chain شوید. سپس در نوار جستجو رمزارزی که قصد انتقال آن به شبکه BEP20 دارید را وارد کنید، برای مثال کاردانو با نماد ADA.

سپس از صفحه مشخصات رمزارز، آدرس قرارداد مورد نظر را از قسمت «BSC Contract» کپی/یادداشت کنید.

نکته: درصورتی که آدرس BSC Contract در صفحه رمزارز مورد نظر شما نباشد، امکان انتقال دارایی شما به شبکه BEP20 وجود ندارد و باید ابتدا رمزارز خود را به رمزارز دیگری مثل بایننس کوین تبدیل کنید یا از روش‌های دیگر استفاده کنید.

گام سوم: انتقال از BEP2 به BEP20

کیف پول خود را روی شبکه BEP2 قرار دهید و رمزارزی که قصد انتقال آن را دارید، انتخاب کنید. توجه داشته باشید که انتقال رمزارز اشتباه یا استفاده از شبکه‌های دیگر منجر به از دست رفتن دارایی شما خواهد شد.

سپس دکمه Send را انتخاب بزنید، آدرس قراردادی که در گام دوم کپی کرده بودید را در قسمت آدرس وارد کنید. قسمت Note را خالی بگذارید و مقدار مورد نظر برای انتقال را در قسمت Amount بنویسید.

پس از تایید صحت تمام بخش‌ها، روی دکمه Send بزنید.

توجه داشته باشید که برای پرداخت کارمزد شبکه، شما به رمزارز BNB در شبکه BEP2 احتیاج دارید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
صرافی ارزینجا
ARZINJA
صرافی ارزینجا
ارزینجا یکی از قدیمی‌ترین صرافی‌های ایرانی است که معاملات آسان (OTC) و پیشرفته (P2P) بیشتر از 1000 رمزارز را ممکن کرده است. با ساده‌ترین و سریع‌ترین روش احراز هویت می‌توانید همین حالا عضو ارزینجا شوید و با کمترین کارمزد، معامله و سرمایه‌گذاری در دنیای ارزهای دیجیتال را شروع کنید.
ثبت نام در ارزینجا
0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx