تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، بایننس کوین، پولکادات و لایت کوین

تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، بایننس کوین، پولکادات و لایت کوین
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1992 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، بایننس کوین، پولکادات و لایت کوین

با عملکرد خوب بیت کوین می توان انتظار رشد و صعود آلت کوین ها را نیز داشت. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل اتریوم (ETH)

اتریوم در آستانه ایجاد الگویی قرار گرفته که می تواند باعث افزایش قیمت تا ۸۰۰ دلار شود. هدف نهایی در این الگو رسیدن به بازه ۱۵۰۰ دلاری خواهد بود.

نمودار روزانه اتریوم

در حال حاضر گاوها در تلاش هستند که قیمت را افزایش بدهند. اما به نظر میرسد تلاش گاوها برای افزایش قیمت با مقاومت خرس ها در بازه ۸۰۰ – ۱۰۰۰ دلاری روبه رو شود. در صورت عبور از بازه ۸۰۰ دلاری، اتریوم ممکن است در هفته های آتی در بازه خاصی به ثبات برسد یا وارد اصلاح شود. درصورت حفظ قیمت ها بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ هفته ای (۴۷۰ دلاری) احتمال رسیدن به ۱۰۰۰ دلار افزایش می یابد.

خرس ها برای کند کردن روند صعودی در بازه ۱۰۰۰ دلاری تلاش خواهند کرد. در صورتی که اتریوم به زیر ۸۰۰ دلار نزول نکند، این آلت کوین  می تواند تا بالاترین سطح خود صعود کند. اما برعکس درصورتی که اتریوم به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ هفته ای سقوط کند، روند نزولی خواهد شد.

تحلیل بایننس کوین (BNB)

در هفته های گذشته بایننس کوین در بازه ۲۵ – ۳۴ دلاری قرار گرفته است. هفته گذشته گاوها موفق شدند قیمت را به بالای این بازه افزایش بدهند اما در حفظ قیمت موفق نبودند. این موضوع نشان می دهد که خرس ها در سطوح بالا حجم فروش را افزایش می دهند.

نمودار روزانه بایننس کوین

هرچند که میانگین های متحرک شیب صعودی دارند و شاخص RSI بالای ۶۴ قرار دارد که نشان می دهند گاوها دست بالا را دارند. درصورت افزایش قیمت به ۳۶ دلار، این ارز می تواند تا ۳۹.۵ دلار پیش برود. این بازه ممکن است به عنوان مقاومت عمل کند، اما درصورت عبور از این سطح، این آلت کوین می تواند تا ۵۲.۱ پیش برود.

تحلیل پولکادات (DOT)

بعد از روند صعودی خود در ماه آگوست، پولکادات در بازه ۳.۵ – ۶ دلاری در هفته های اخیر قرار گرفته است. هرچه قدر مدت زمان بیشتری از ثبات بگذرد، صعود قدرتمندتر خواهد بود.

نمودار روزانه پولکادات

در چند هفته گذشته پولکادات در نیمه بالایی این بازه معامله شده است. این موضوع نشان می دهد که گاوها منتظر کاهش قیمت ها برای افزایش حجم خرید نبوده اند. درصورت افزایش قیمت به ۶ دلار، می توان انتظار صعود تا ۶.۸ دلار را داشت. این بازه ممکن است به عنوان بازه مقاومتی سختی عمل کند، اما درصورتی که پولکادات از این بازه عبور کند، روند صعودی جدیدی شکل خواهد گرفت.

تحلیل لایت کوین (LTC)

گاوها موفق به افزایش قیمت لایت کوین به بالای بازه مقاومتی ۸۰ دلاری شدند. در این روند صعودی هدف رسیدن به بازه ۱۳۶ دلاری است که فاصله چندانی با بازه مقاومتی سخت ۱۵۴.۶ دلاری ندارد.

نمودار روزانه لایت کوین

میانگین متحرک نمایی ۲۰ هفته ای (۷۳.۱ دلار) شیب صعودی دارد و شاخص RSI در محدوده اشباع خرید قرار دارد که نشان می دهند گاوها دست بالا را دارند. این روند صعودی ممکن است تا ۱۴۵.۶ دلار ادامه داشته باشد. انتظار می رود که در این بازه خرس ها مقاومت سختی را از خود نشان بدهند. درصورت عدم موفقیت گاوها از این بازه، این ارز احتمالا در زیر این بازه به ثبات برسد. اما در صورت سقوط به زیر ۸۰ دلار روند نزولی خواهد شد. اما در صورتی که لایت کوین از بازه ۱۴۵.۶ عبور کند، رالی تا ۱۸۰ و سپس تا ۲۲۰ دلار ادامه خواهد داشت.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx