صحبت در مورد برخی از رمزارزها در گروه وال استریت بتس آزاد خواهد شد

صحبت در مورد برخی از رمزارزها در گروه وال استریت بتس آزاد شد
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1581 نفر

صحبت در مورد برخی از رمزارزها در گروه وال استریت بتس آزاد خواهد شد

گروه وال استریت بتس (WallStreetBets)، انجمنی در ردیت (Reddit) که باعث افزایش چشمگیر قیمت سهام گیم استاپ (GameStop) شد، امکان بحث در مورد بیت کوین، اتریوم و دوج کوین را آغاز خواهد کرد.

گروه وال استریت بتس که باعث شد قیمت سهام گیم استاپ از فرش به عرش برسد، اعلام کرده که گفتگوها در این انجمن را به ارزهای دیجیتال گسترش خواهد داد.

مدیران این انجمن قبلا اعلام کرده بودند که گفتگو در مورد ارزهای دیجیتال، این انجمن را از هدف اصلی خود یعنی ترید سهام عمومی دور خواهد کرد،‌ ولی حالا به نظر میرسد که مدیران این انجمن نظر خود را تغییر داده اند. یکی از مدیران این انجمن در این خصوص گفت:

من دیگر تاخیر در انجام چیزی که اجتناب ناپذیر است را درک نمیکنم. ارزهای دیجیتال برای ماندن آمده اند. پس از بررسی های فراوان، ما تصمیم گرفتیم گفتگوها پیرامون BTC ، ETH و DOGE را آزاد اعلام کنیم.

این تصمیم در روزی اتخاذ شد که مرز بین بازار سهام و ارزهای دیجیتال کمی بیشتر کمرنگ شد. صرافی آمریکایی ارزهای دیجیتال کوین بیس در بورس نزدک به صورت عمومی عرضه شد.

این صرافی که به کاربران خود امکان ترید بیت کوین و اتریوم را فراهم کرده ولی اجازه ترید دوج کوین را نمی دهد، قسمت عمده ای از درآمدهای خود را از کارمزد تراکنش ها به دست می آورد. بنابراین، درصورتی که حجم معاملات کاهش یابد، ارزش شرکت نیز احتمالاً افت خواهد کرد.

صعود گیم استاپ و دوج کوین

سهام گیم استاپ به لطف این گروه،‌ علیرغم بدبینی صندوق های پوشش ریسک، از زیر ۲۰ دلار در۱۲ ژانویه به ۳۴۷ دلار در ۲۷ همان ماه صعود کرد.

نمودار دوج کوین

نمودار دوج کوین

دوج کوین نیز مانند گیم استاپ، از حمایت افرادی همچون ایلان ماسک و مارک کوبان بهره مند شده است. این میم کوین که عبور از ۰.۰۲ دلار را در خواب نمی دید، به لطف این حمایت ها تا لحظه نگارش این مطلب موفق شده قیمت خود را تا ۰.۱۳ دلار افزایش بدهد.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx