تحلیل اتریوم | تحلیل بایننس کوین

اتریوم
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 407 نفر

یک تحلیلگر مشهور ارز دیجیتال که سقوط بیت کوین (BTC) در می ۲۰۲۲ را پیش بینی کرده بود، می گوید که دو دارایی دیجیتال برتر به زودی با افت شدید قیمت مواجه خواهند شد. معامله گر رمزارز با نام مستعار کاپو به ۶۷۷۰۰۰ دنبال کننده توییتر خود می گوید که انتظار دارد پلتفرم قراردادهای هوشمند پیشرو، اتریوم (ETH)، چیزی بین ۶۰۰ تا ۶۵۰ دلار اصلاح شود.

تحلیل اتریوم

دومین دارایی بزرگ کریپتو بر اساس ارزش بازار در زمان نگارش این مقاله به قیمت ۱۲۱۱ دلار تغییر می‌کند که طی ۲۴ ساعت گذشته ۰.۶ درصد کاهش داشته است. پیش بینی قیمت کاپو نشان دهنده کاهش ۵۰ درصدی اتریوم است.

سپس این استراتژیست توجه خود را به بایننس کوین (BNB)، دارایی بومی بایننس، بزرگترین پلتفرم مبادلات ارزهای دیجیتال جهان از نظر حجم، معطوف می کند. کاپو پیش بینی می کند که اگر BNB به زیر ۲۵۰ دلار برسد و آن را به عنوان مقاومت تأیید کند، توکن به محدوده ۱۲۵ تا ۱۳۵ دلار سقوط می‌کند.

خرید اتریوم

ارزش BNB در حال حاضر ۳۰۸ دلار است. کاهش قیمت به هدف قیمت نزولی معامله‌گر، تقریباً ۶۰ درصد تصحیح برای دارایی کریپتو را نشان می‌دهد. در حالی که کاپو نسبت به اتریوم و BNB نزولی است، شرکت معتبر اطلاعاتی بازار، سنتیمنت، می‌گوید که بازارهای ارزهای دیجیتال، از جمله اتریوم ، ممکن است با نشان دادن نشانه‌هایی از تسلیم شدن معامله‌گران افزایش پیدا کنند. شرکت سنتیمنت تاکید می‌کند که معامله‌گران در حال حاضر نسبت به ارزهای دیجیتال نزولی هستند، که این موضوع می‌تواند فضایی را ایجاد کرده که باعث جهش بازارها شود.

کلمه «مرده» در ماه نوامبر به سرعت در سراسر پلتفرم‌های کریپتو در گردش بوده است. به عنوان یکی از احساسات نزولی تر، این نشانه ای از ناامید شدن معامله گران از بازگشت مجدد بازارها است. از قضا، این تسلیم شدن از لحاظ تاریخی زمانی است که بازارها دوباره به حالت اول برگشته اند. سنتیمنت همچنین به فعالیت نهنگ‌ها و کوسه‌ها در اطراف اتریوم نگاه می‌کند و می‌گوید که نهنگ‌های دارای جیب های عمیق در حال بلعیدن بزرگ‌ترین آلت‌کوین در دو سال اخیر هستند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx