ایردراپ Coub بهترین جایگزین همستر کامبت

انتشار 6 روز قبل
آنچه می‌خوانید...

با گسترش کاربردهای تلگرام، شاهد نسل جدیدی از برنامه‌ها هستیم که به اصطلاح مینی اپ (Mini App) تلگرام نامیده می‌شوند. این نوع از برنامه‌ها با ایردراپ نات کوین (NOT) مورد توجه گسترده‌ای قرار گرفتند. سپس بازی همستر کامبت معرفی شد که موفقیت چشم گیری به دست آورد و ایردراپ خود را انجام داد. داگز (DOGS) […]

جایگزین همستر کامبت

با گسترش کاربردهای تلگرام، شاهد نسل جدیدی از برنامه‌ها هستیم که به اصطلاح مینی اپ (Mini App) تلگرام نامیده می‌شوند. این نوع از برنامه‌ها با ایردراپ نات کوین (NOT) مورد توجه گسترده‌ای قرار گرفتند. سپس بازی همستر کامبت معرفی شد که موفقیت چشم گیری به دست آورد و ایردراپ خود را انجام داد. داگز (DOGS) نیز مینی اپ دیگری بود که بر پایه محبوبیت تلگرام کار خود را شروع کرد و توجه کاربران زیادی را به خود معطوف کرد. اکنون بسیاری از کاربران به دنبال بهترین جایگزین داگز و یا بهترین جایگزین همستر کامبت هستند. اگر فکر شما هم درگیر چنین موضوعی شده است، مطالعه ادامه این مقاله را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

بهترین جایگزین همستر کامبت

در میان مینی اپ‌هایی که روزانه به تعداد آن‌ها افزوده می‌شود، ممکن است که یافتن بهترین جایگزین برای داگز یا همستر کامبت کمی سخت به نظر برسد. همه این مینی اپ‌های جدید وعده ایردراپ و راه اندازی توکن را می‌دهند، اما آیا همه آن‌ها ارزش وقت گذاشتن را دارند؟ بنابراین اگر دنبال بهترین جایگزین برای همستر کامبت هستید با ما همراه باشید.

پلتفرم Coub به تلگرام آمد

یکی از پروژه‌های که اخیرا سر و صدای زیادی کرده است، شبکه اجتماعی کوب (Coub) می‌باشد. کوب یک پلتفرم پخش ویدئو است که در نسخه‌های وب، iOS و اندروید موجود است. این برنامه به کاربران اجازه می‌دهد تا با استفاده از کلیپ‌های ویدیویی موجود از سایت‌های یوتیوب، ویمئو و سایر وب‌سایت‌های اشتراک‌گذاری ویدیوی محبوب یا فایل‌های خود، کلاژهای صوتی و تصویری ایجاد کرده و آن‌ها را به اشتراک بگذارند.

جایگزین همستر کامبت

برنامه کوب در سال 2012 توسط برادران گلادکوبرودوف (Gladkoborodov) در روسیه ایجاد شد و سپس به بریتانیا نقل مکان کرد. شرکت سازنده این پلتفرم در سال 2022 دفتر مرکزی خود را به سوئیس منتقل کرد.

با رشد قابلیت‌های تلگرام، کوب نیز تصمیم گرفته است که برنامه خود را در قالب یک مینی اپ تلگرام راه اندازی کند. این برنامه دارای یک توکن داخلی است که بر اساس فعالیت کاربران به آن‌ها تعلق می‌گیرد. از این رو، کوب می‌تواند بهترین جایگزین داگز و همستر کامبت باشد؛ چرا که یک برنامه قدیمی است و پایگاه کاربران فعالی دارد. در واقع کوب را می‌توان به عنوان تیک تاک روسی معرفی کرد که میلیون‌ها کاربر فعال دارد.

ایردراپ Coub، بهترین جایگزین داگز و همستر

برای شرکت در ایردراپ Coub ابتدا بر روی لینک زیر کلیک کنید:

شرکت در ایردارپ Coub

پس از کلیک بر روی لینک بالا، وارد برنامه تلگرام خود می‌شوید. بر روی گزینه Start بزنید تا ربات Coub راه اندازی شود. در صفحات بعدی گزینه NEXT را بزنید تا وارد فضای اصلی برنامه شوید.

فضای اصلی مینی اپ کوب مطابق تصویر فوق می‌باشد. این برنامه از چهار تب اصلی تشکیل شده است:

صفحه Home: در این صفحه می‌توانید ویدئوهای کوتاه سایر کابران را مشاهده کنید، آن‌ها را لایک و یا دیس‌لایک کنید و یا آن‌ها را برای دوستان خود ارسال کنید.

صفحه Tasks: مهم‌ترین صفحه برای دریافت ایردراپ Coub که در آن می‌توانید با انجام کارهای روزانه توکن بیشتری کسب کنید. برای شروع هر تسک بر روی گزینه Start مقابل آن بزنید. همچنین می‌توانید برای افزایش شانس خود در دریافت ایردراپ Coub، با استفاده از گزینه Invite frens لینک دعوت خود را برای دوستانتان ارسال کنید و توکن بیشتری دریافت کنید.

صفحه Wallet: در این بخش می‌توانید یک کیف پول مبتنی بر شبکه تون کوین، مانند کیف پول Tonkeeper را به برنامه متصل کنید. پس از اتصال کیف پول به برنامه، بر اساس دارایی تون کوین، داگز و نات کوین شما در کیف پولتان، توکن Coub بیشتری را به صورت روزانه به دست می‌آورید.

صفحه Shorts: این بخش چیزی مانند شورت ویدئو در یوتیوب یا ویدئوهای شبکه اجتماعی تیک تاک است. در این قسمت می‌توانید ویدئوهای کوتاه کاربران دیگر را مشاهده کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
همستر کامبت
HMSTR
همستر کامبت
همستر کامبت (Hamster Kombat) یک پروژه جذاب و منحصربه‌فرد در دنیای کریپتو است که با رویکردی سرگرم‌کننده توانست توجه زیادی را جلب کند. همستر دنیای پیچیده ارز دیجیتال را با تلفیق یک بازی تعاملی و پلتفرم اجتماعی تلگرام به کاربران معرفی کرد و آینده‌ای روشن در انتظار آن است.
خرید همستر کامبت
0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx