برترین درگاه های پرداخت ارز دیجیتال

درگاه پرداخت ارزهای دیجیتال
  • زمان مطالعه: 12دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1359 نفر

برترین درگاه های پرداخت ارزهای دیجیتال

از زمان راه اندازی بیت کوین در سال ۲۰۰۹ توسط ساتوشی ناکاموتو که تنها چندنفر با این تکنولوژی جدید آشنا بودند، تا این لحظه که کاربران ارزهای دیجیتال در سراسر دنیا به میلیون‌ها نفر می‌رسد پذیرش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در بین جامعه به شدت افزایش یافته است. استفاده افراد از ارزهای دیجیتال می‌تواند کاملا متفاوت باشد. برخی به بیت کوین مانند یک سرمایه‌گذاری بلند مدت مانند طلا و سهام نگاه می‌کنند. برخی برای بدست آوردن سودهای کوتاه مدت از آن استفاده می کنند، اما برخی دیگر برای پرداخت‌های بین المللی از آن استفاده می‌کنند. همانطور که ساتوشی ناکاموتو در وایت پیپر بیت کوین اعلام کرد، بیت کوین یک سیستم پرداخت غیرمتمرکز همتا به همتا است که هیچ نهاد مرکزی آن را کنترل و مدیریت نمی‌کند. همین موضوع باعث شده که بسیاری از افراد که به سیستم‌های پرداخت سنتی مانند ویزاکارت و پی پال دسترسی ندارند از درگاه پرداخت ارز دیجیتال بهره‌مند شوند. پرداخت‌های بیت کوینی برای کاربران ایرانی در وبسایت‌های خارجی و حتی بازرگانان می‌تواند بسیار کاربردی باشد. برای مثال کاربران می‌توانند برخی از خدمات سایت‌های خارجی را با بیت کوین، اتریوم، ریپل، لایت کوین و… پرداخت کنند.

پرداخت با ارز دیجیتال

بازار ارزهای دیجیتال سرمایه گذاران و سازمان‌های زیادی را برای پذیرش رمزارزها و فناوری بلاک چین جدید جذب می کند. ارزهای دیجیتال همیشه به عنوان یک سیستم مالی جایگزین دیده می‌شوند و اکثر مردم کوین‌ها و توکن‌ها را به عنوان کالاهای تجاری در نظر می‌گیرند. بسیاری از مردم هنوز باور ندارند که کریپتو می‌تواند جایگزین ارزهای رایج یا فیات شود، زیرا هنوز احساس می‌کنند که رمزارز هنوز آنقدر در دسترس نیست که بتواند محصولات و خدمات روزمره را برای آنها خریداری کند. برای این کار، کسب و کارها به یک درگاه پرداخت ارز دیجیتال نیاز دارند. درگاه پرداخت ارز دیجیتال به افراد اجازه می دهد تا برای تکمیل تراکنش ها، ارزهای دیجیتال را بپذیرند. این درگاه‌های پرداخت، انتقال فوری ارزهای دیجیتال به ارزهای فیات را تسهیل می‌کنند. در این مقاله ۱۰ درگاه پرداخت برتر ارزدیجیتال برای سال ۲۰۲۳ ارائه شده است.

۱. درگاه پرداخت ارز دیجیتال Coinremitter

Coinremitter  به دلیل کمترین هزینه تراکنش و پردازش (یعنی ۰.۲۳٪) مقرون به صرفه ترین درگاه پرداخت ارز دیجیتال در نظر گرفته می شود. این درگاه رمزارزهای محبوب مانند بیت کوین، اتریوم و غیره را پشتیبانی می کند. همچنین، بازرگانان می‌توانند بدون انجام تشریفات مانند احراز هویت (KYC) یا افزودن حساب بانکی، پرداخت‌های کریپتویی را در درگاه پرداخت ارز دیجیتال Coinremitter بپذیرند. این پلتفرم همچنین افزونه ها و API رایگانی را ارائه می دهد که می توانند به راحتی در وب سایت ها ادغام شوند و بازرگانان می توانند به طور یکپارچه پرداخت ها را بپذیرند. بهترین نکته در موردCoinrmeitter  پشتیبانی رایگان از یکپارچه سازی API است.

۲. درگاه پرداخت ارز دیجیتال CoinGate

Coingate  که در سال ۲۰۱۴ راه اندازی شد، یک درگاه پرداخت ارز دیجیتال قدیمی است که به یکی از اولین سرویس های زیرساخت ارزهای دیجیتال تبدیل شد که با شبکه لایتنینگ بیت کوین برای افزایش حجم تراکنش همکاری می کرد. دارای طرح‌بندی اپلیکیشن کاربرپسند است که به بازرگانان اجازه می‌دهد تا پرداخت‌ها را از طریق گوشی‌های هوشمند خود تنظیم و نظارت کنند. این پلتفرم از بیش از ۴۰ ارز دیجیتال مانند بیت کوین، دش، بیت کوین کش، ریپل، اتریوم و غیره پشتیبانی می کند. از دیگر ویژگی هایی که این برنامه به آن می بالد، ایجاد دکمه های پرداخت کریپتویی در هر وب سایت و کارمزد ۱ درصد برای تمام تراکنش ها است.

۳. CoinPayments

درگاه پرداختCoinPayments  از چندین ارز دیجیتال مانند بیت کوین، ریپل و لایت کوین پشتیبانی می کند و آن را به یکی از بهترین برنامه های درگاه پرداخت ارز دیجیتال برای بازرگانان تبدیل می کند. از کاربران فقط ۰.۵ درصد کارمزد تراکنش دریافت می‌کند. در برخی جنبه‌ها مانند هزینه‌های میزبانی، کارمزد تراکنش و تخفیف در هزینه‌های برداشت آنلاین، کاربران می‌توانند از تخفیف ۵۰ درصدی استفاده کنند. CoinPayments دارای یک اپلیکیشن موبایل در اندروید و IOS است که پرداخت ها را آسان و قابل دسترس می کند. این پلتفرم یکی از ۱۰ درگاه برتر پرداخت ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۳ است.

۴. درگاه پرداخت ارزدیجیتال بیت پی (Bitpay)

Bitpay یک درگاه پرداخت ارز دیجیتال مستقر در ایالات متحده است که یکی از بهترین و ساده ترین پلتفرم پرداخت کریپتو در بازار در نظر گرفته می شود. بیت پی یک کیف پول رمزنگاری منبع باز است که امکان تراکنش های کریپتویی را در سطح جهانی با امنیت عالی فراهم می کند. این برنامه از چندین ارز دیجیتال پشتیبانی می کند و همچنین به کاربران امکان می دهد بیت کوین های خود را برای برداشت فوری به دلار آمریکا تبدیل کنند. درگاه پرداخت ۱% کارمزد تراکنش دریافت می کند.

درگاه پرداخت ارز دیجیتال بیت پی

۵. درگاه پراخت ارز دیجیتال NOWPayments

NOWPayments بیش از ۷۵ ارز دیجیتال را با گزینه تبدیل خودکار می پذیرد. اما صرف نظر از آن، بازرگانان می توانند هر ارز دیجیتالی را که می خواهند بپذیرند. تعدادی ابزار مانند API، فاکتورها، ویجت‌ها، دکمه‌ها و افزونه‌های WooCommerce، ZenCart، PrestaShop  و غیره را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این پلتفرم یکی از ۱۰ درگاه پرداخت برتر ارزهای دیجیتال برای سال ۲۰۲۳ است.

۶. Shopify Gateway

Shopify یکی از پرکاربردترین درگاه های پرداخت جهان برای تراکنش های کریپتویی است. این یک درگاه پرداخت با کیفیت بالا و ایمن است که کاربر پسند است و ارزهای دیجیتال را از هر کجا و در هر زمان می پذیرد. این پلتفرم مانند API هایی که برای پردازش آسان و شفاف با Coinbase ادغام می شوند دارای ویژگی خوبی است.

۷. درگاه پرداخت ارز دیجیتال GoURL

درگاه پرداخت ارز دیجیتال GoURL  با تمام کیف پول های کریپتویی کار می کند و سطح بالایی از ناشناس ماندن را ارائه می دهد. برای تراکنش‌هایی که در عرض ۳۰ ثانیه تکمیل می‌شوند، گزینه‌های پرداخت ویژه‌ای را ارائه می‌دهد. در مقایسه با سایر درگاه‌های پرداخت، GoURL 1.5 درصد کارمزد تراکنش دریافت می‌کند و استفاده از کیف پول کریپتو ۱۰۰ درصد رایگان است. GoURL یکی از ۱۰ درگاه برتر پرداخت ارز دیجیتال برای سال ۲۰۲۳ است.

۸. درگاه پرداخت ارز دیجیتال کوین بیس

کوین بیس (Coinbase) یکی از محبوب ترین شرکت های کریپتویی در جهان است. این درگاه پرداخت کریپتو مستقر در ایالات متحده دارای ویژگی هایی مانند یک سیستم امنیتی پیشرفته، صرافی رمزارز، تبدیل کریپتو به ارزهای فیات است و پس از ارائه اولین تراکنش به ارزش یک میلیون دلار به صورت رایگان، یک درصد کارمزد تراکنش دریافت می کند.

درگاه پرداخت ارز دیجیتال کوین بیس

۹. CoinsBank

CoinsBank از ارزهای فیات مانند دلار آمریکا، پوند انگلیس و یورو به همراه ارزهای دیجیتال اصلی پشتیبانی می کند. این برنامه دارای برنامه ای است که می تواند روی  دستگاه های اندروید و IOS کار کند و در هفت روز هفته به صورت ۲۴ ساعته انتقال ارز رایگان را به خانواده و دوستان ارائه می دهد. این پلتفرم امنیت احراز هویت دو مرحله ای را برای کیف پول شما ارائه می دهد. CoinsBank یکی از ۱۰ درگاه برتر پرداخت ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۳ است.

۱۰. درگاه پرداخت ارز دیجیتال AlfaCoin

AlfaCoin از بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، ریپل و سایر ارزهای دیجیتال پشتیبانی می کند و پرداخت ها را بین ارزهای فیات و کریپتو انجام می‌دهد. اشتراک این پلتفرم کاملا رایگان است و ۰.۹۹ درصد به عنوان کارمزد تراکنش دریافت می کند. چیزی که این پلتفرم را متمایز می کند این واقعیت است که AlfaCoin به کاربران امکان برداشت به دلار یا یورو را می دهد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx