بهترین آی پی ثابت برای ترید در بایننس

آی پی ثابت صرافی بایننس
  • زمان مطالعه: 11دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1728 نفر

بهترین آی پی ثابت برای ترید در بایننس

بایننس پیشروترین صرافی ارزهای دیجیتال از نظر حجم معاملات در جهان است و پایگاه کاربران آن در بیش از ۱۸۰ کشور گسترده است. دارای چندین ویژگی است که برای مبتدیان عالی است و استفاده از آن بسیار آسان است. همچنین می‌توانید از بخش آموزش بایننس آکادمی برای تقویت دانش رمزنگاری خود استفاده کنید. بایننس خدمات فراوانی را ارائه می دهد که برای هر کسی، از یک مبتدی کاملاً رمزنگاری تا یک «DeFi degen» ارائه می شود. با توجه به افزایش فشار نظارتی در برخی کشورها، با‌یننس با اجرای یک روش تأیید اعتبار کاربر و حذف (یا محدود کردن) برخی خدمات بحث برانگیز، مانند توکن‌های امنیتی و معاملات با اهرم بالا، انطباق مقرراتی خود را افزایش داده است. سرور مجازی بایننس اساساً یک رایانه در حال اجرا ۲۴ ساعته است. با دریافت سرور مجازی با‌یننس، به یک آدرس IP ثابت برای بایننس دسترسی خواهید داشت. این همان چیزی است که همه معامله گران بازار سرمایه به دنبال آن هستند، زیرا امنیت سرمایه گذاری آنها را تضمین می کند و از بسته شدن حساب Binance آنها جلوگیری می کند.

صرافی بایننس

کدام کشور را برای آدرس IP استاتیک بایننس انتخاب کنیم؟

آدرس IP ثابت بایننس باید از کشورهایی باشد که مشمول تحریم نیستند و نیازی به تأیید هویت ندارند. برخی کشورها تحت تحریم هستند و خرید سرور از آنها اشتباه است. در حالی که سایر کشورها مشمول تحریم نیستند، پس از خرید سرور مجازی از آنها و ورود به با‌یننس، باید مدارک تایید هویت واقعی و شماره تلفن واقعی آن کشور را داشته باشید تا بتوانید اجازه شروع معامله را داشته باشید. اگر نتوانید این اسناد را در اختیار بایننس قرار دهید، هیچ مجوزی برای شرکت در هیچ فعالیتی به شما داده نخواهد شد.

در اینجا بهترین کشورهایی که با آن‌ها میتوانید در بایننس کار کنید آورده شده است.
امارات

  • ترکیه
  • مجارستان
  • رومانی
  • هلند
  • لهستان
  • فنلاند
  • پرتغال
  • قبرس
  • انگلیس

دقت داشته باشید که به هیچ عنوان از آی پی کشورهای زیر برای وصل شدن به بایننس استفاده نکنید.

  • آمریکا
  • ایران
  • سوریه
  • یمن
  • کره شمالی
  • عراق
  • کوبا

به هیچ وجه نباید از کشورهایی که برای خرید آی پی ثابت برای بایننس مناسب نیستند، استفاده کنید و آی پی ثابت برای با‌یننس یا سرور مجازی بایننس از این کشورها تهیه نکنید. اگر می‌خواهید داخل سرور دارای سرعت بالایی باشید، باید سرور اختصاصی هلند را خریداری کنید. در صورتی که منابع کمتری نیاز دارید، می‌توانید از سرور مجازی هلند استفاده کنید.

ترید در صرافی بایننس

چگونه می‌توان آی پی ثابت خرید؟

شما می‌توانید برای خرید آی پی ثابت برای با‌یننس، با شرکت‌های ارائه‌دهنده آی پی ثابت تماس بگیرید و برای خرید یک قرارداد فروشی با آن‌ها انجام دهید. این شرکت‌ها معمولاً قراردادهایی را ارائه می‌دهند که شما را قادر می‌سازد برای مدت زمان مشخصی از آی پی ثابت برای بایننس خود استفاده کنید. اگر می‌خواهید برای مدت زمان طولانی‌تری از آی پی ثابت استفاده کنید، بهتر است یک آی پی ثابت برای ۶ ماه، یک سال یا بیشتر تهیه کنید. همچنین، در صورت انتخاب شرکتی مطمئن برای خرید، می‌توانید آی پی ثابت خود را با تمدید ماهانه سرویس نیز تمدید کنید.

اگر با یک شرکت مطمئن خریداری کنید، آی پی شما با شرکت مذکور تا انتهای قرارداد شما ثابت خواهد ماند و حتی با تمدید ماهانه سرویس، می توانید آن را به عنوان ثابت نگه دارید. به این ترتیب، دو گزینه برای شما در دسترس است: گزینه اول، خرید سرویس ثابت آی پی برای با‌یننس به مدت شش ماه، یک سال یا هر مدت دیگری که تمایل دارید. گزینه دوم، خرید آی پی ثابت برای بایننس به صورت ماهانه و تمدید آن ماه به ماه است.

چه سرعتی برای آی پی ثابت  لازم است؟

با تهیه سرویس آی پی ثابت برای بایننس، به شما سرور مجازی همراه با اینترنت پرسرعت فیبر نوری جهانی ارائه می‌شود. با ورود به سرویس، شما می‌توانید با سرعت‌های بسیار بالای ۱ Gbps تا ۱۰ Gbps، فایل‌ها را دانلود کنید. همچنین با توجه به بالا بودن سرعت اینترنت داخل این سرورها، شما دارای پینگ و لتانسی پایین تا اکثر سرورهای صرافی ارز دیجیتال هستید که باعث می‌شود سرعت انجام معاملات لحظه‌ای و دریافت قیمت‌های جدید شما بالاتر برود. گزینه‌ی اول، خرید سرویس آی پی ثابت برای بایننس برای مدت زمان شش ماه، یک سال و یا مدت زمان دلخواه کمتر یا بیشتر است. گزینه دوم، خرید آی پی ثابت برای بایننس به صورت ماهانه و تمدید ماه به ماه آن است.

مشخصات مورد نیاز برای سرور مجازی بایننس چیست؟

در مورد سرور مجازی بایننس، باید به این نکته توجه کرد که همانند هر کامپیوتر دیگری، دارای منابعی مانند حافظه RAM و پردازنده CPU می‌باشد که با استفاده از آن‌ها می‌توان عملیات پردازشی و کار با نرم‌افزارهای مختلف را انجام داد. هرچه میزان حافظه RAM و پردازنده CPU بیشتر باشد، سرعت کار با سرور مجازی نیز بیشتر خواهد بود.

استفاده از هارد NVMe بر روی سرور مجازی بایننس باعث می‌شود که نرم‌افزارهای تریدینگ و فایل‌های آن‌ها با بالاترین سرعت ممکن بر روی سرور نصب و استفاده شوند. بنابراین، پیشنهاد ما برای داشتن یک آی پی ثابت و سرور مجازی با‌یننس، حداقل ۴ گیگابایت حافظه RAM و ۲ هسته پردازنده CPU است.

برای افزایش امنیت سرور مجازی بایننس یا آی پی ثابت با‌یننس، توصیه می‌شود تنظیمات امنیتی زیر را اعمال کنید:

  1. فعال کردن رمز دو مرحله‌ای برای سرور و اکانت بایننس
  2. تغییر پورت ریموت دسکتاپ و تمامی پورت‌های دیفالت
  3. اطمینان حاصل کردن از تحویل ویندوز با لایسنس اورجینال از جانب فروشنده سرور
  4. نصب فایروال و اعمال تنظیمات امنیتی توسط شرکت ارائه‌دهنده

با اعمال این تنظیمات امنیتی، سطح امنیتی سرور شما افزایش می‌یابد و از تهدیدات احتمالی محافظت می‌شود.

ترید با اپلیکیشن صرافی بایننس

بهترین جایگزین برای بایننس

هرچند بایننس به عنوان بزرگترین صرافی ارزدیجیتال یکی از بهترین خدمات را به کاربران خود ارائه می‌دهد اما با توجه به تحریم بودن کاربران ایرانی و عدم امکان فعالیت آن ها در این صرافی و همچنین احتمال قفل شدن دارایی‌های کاربران ایرانی در صورت استفاده از مدارک جعلی، شدیدا توصیه می‌کنیم که از ترید در صرافی بایننس بپرهیزید.

پیشنهاد ما به شما استفاده از پلتفرم‌های ایرانی برای استفاده از معاملات خود است. صرافی ارزینجا یکی از محبوب ترین پلتفرم‌های معاملاتی ارزهای دیجیتال است. ارزینجا، پلتفرم معاملاتی و آموزشی جامع رمز ارز ها است که از سال ۹۶ با هدف خدمت رسانی و بی نیاز کردن کاربران ایرانی از پلتفرم های خارجی، شروع به فعالیت کرده است. شما با ارزینجا می توانید بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را در سریع ترین و امن ترین بستر، با کارمزد بسیار پایین معامله کنید. ارزینجا توانسته با پشتیبانی بیش از ۵۰۰ رمز ارز وبیش از سیصدهزار کاربر به محبوب ترین و بزرگترین بازار ارز دیجیتال در ایران از نظر کاربران تبدیل شود.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx