صرافی بایننس تمام ذخایر خود را وثیقه کرده است

صرافی بایننس
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 512 نفر

مازارس: ذخایر بیت کوین کاربران در صرافی بایننس به طور کامل وثیقه شده است

یک حسابرس مالی مستقر در آفریقای جنوبی به نام مازارس در ۷ دسامبر تأیید کرد که صرافی ارزهای دیجیتال بایننس کنترل ۵۷۵۷۴۲.۴۲ بیت کوین از مشتریان را در اختیار دارد. در زمان انتشار ارزش این دارایی ها بیش از ۹.۷ میلیون دلار بوده است. مازارس اعلام کرد که وثیقه های صرافی بایننس ۱۰۱ درصد منطبق بوده است.

دارایی های حسابرسی شده شامل حساب های اسپات، معاملات آپشن، مارجین، فیوچرز، تامین مالی، وام و حساب های کسب درآمد برای بیت کوین و همچنین رپد بیت کوین (WBTC) بوده است. جدای از شبکه بیت کوین، بیت کوین قفل شده روی اتریوم، زنجیره BNB و زنجیره هوشمند BNB نیز در این حسابرسی دقیق گنجانده شده است.

بایننس به عنوان بخشی از تعهد اثبات ذخایر خود، در ۲۲ نوامبر درخواست رویه های توافق شده (AUP) یا حسابرسی محدود را پذیرفت. مازارس در اظهار نظری در مورد نتایج نوشت:

ما هیچ اظهارنظری در مورد مناسب بودن AUP نداریم. این تعامل AUP یک تعهد تضمینی نیست. بر این اساس، ما نظر یا نتیجه گیری اطمینانی ابراز نمی کنیم. اگر اقدامات تکمیلی انجام می دادیم، ممکن بود موارد دیگری به ما برسد که حتما گزارش می شد.

مازارس همانطور که در رویه های خود فاش کرد، به طور مستقل ارزش اسمی دارایی های مشتریان بایننس را با آزمایش انواع آدرس های کیف پول کنترل شده توسط صرافی به دست آورد. حسابرسان از صرافی بایننس خواستند تا دارایی‌ها را به آدرس‌های تعیین‌شده منتقل کند تا اثبات مالکیت را تأیید کنند. علاوه بر این، این شرکت از نرم افزار خود برای جمع آوری داده های مشتری که به دست آورده و«هش ریشه مرکل» را محاسبه کرد، استفاده کرد. این به مشتریان بایننس اجازه داد تا «مرکل لیف» خود را به طور مستقل و رمزنگاری به عنوان بخشی از «مرکل روت» تأیید کنند.

ما الزامات اخلاقی مربوطه را رعایت کرده ایم. برای هدف این تعامل، هیچ الزامی برای استقلال وجود ندارد که ما ملزم به رعایت آن باشیم.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx